Gå til innhold

Colin McRae Dirt førsteinntrykk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flyter spillet bedre enn demoen?

8903968[/snapback]

Jeg synes ikke det. Den hakkingen som var i demoen, er fortsatt å se i selve spillet, desverre :thumbdown:

Noen som har fått spillet fra absoluttspill.no? Har selv forhåndsbestilt derfra, men på ordrestatusen stod det fortsatt "venter på varer" :thumbdown:

8904737[/snapback]

Jeg fikk det i dag... :w00t: Endret av anolop
Lenke til kommentar
Ble enormt skuffa, som andre har nevnt kan man bremse fra 170km/t ned til 0 på 3 meter grus...  :no:

8909162[/snapback]

Da dropper jeg spillet.. Det var ett kjempe stort minus for meg når jeg prøvde demo'n!

Håper Sega Rally kan få til noe bedre, eller enda bedre... en announcement av Rallisport 3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Kan nevnes at Play-Asia har bekreftet at Asia-versjonen de selger er sonefri.

Så her er det mulig å skaffe seg spillet veldig billig (ca. 320 med porto), men det tar som oftest 7-8 dager før spillet ligger i postkassa (med billigste fraktalternativ).

8906540[/snapback]

Grrr.. mine spill blir alltid dradd gjennom toll-systemet.

Må alltid punge ut mere :(

Lenke til kommentar
lurer på å bestille derfra og samtidig ta med det trådløse headsettet, det er ikke noe sone-tull på sånt tilbehør vel? spør siden det er merket med "asia"...

8910234[/snapback]

Kan ikke tenke meg at det skal ha noe å si. HD DVD og kontrollere fungerer jo helt fint, selv om de er kjøpt i Asia eller USA. Head-settet har ikke installasjons-CD engang. Send en mail til Play-Asia og spør. :thumbup:

Men spørsmål til de som har spillet: Hvordan er spillet online? Mener å ha lest at man kun kan konkurrere på tid (poster tider, litt som vanlig rally), og at det ikke er rallycross-løp eller andre former for konkurranse hvor flere er på banen samtidig? Jeg håper jeg tar grundig feil her....? :hmm:

Lenke til kommentar
Ble enormt skuffa, som andre har nevnt kan man bremse fra 170km/t ned til 0 på 3 meter grus...  :no:

8909162[/snapback]

Da dropper jeg spillet.. Det var ett kjempe stort minus for meg når jeg prøvde demo'n!

Håper Sega Rally kan få til noe bedre, eller enda bedre... en announcement av Rallisport 3

8909221[/snapback]

Ditto.

De ble nevnt i en eller annen omtale at man ved å spille på høyeste vanskelighetsgrad fikk en mer realistisk følelse, men dette har jeg ikke hørt, sett eller lest i ettertid.

Lenke til kommentar

Fikk spillet i dag og har prøvd det et par timer nå og er kjempefornøyd :thumbup: Fartsfølelsen er meget bra, grafikken super og at det er flere forskjellige øvelser, ala Rallisport Challenge, er helt topp. Siden RC3 ikke blir noe av, er Dirt en meget god arvtager.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Flyter spillet bedre enn demoen?

Jeg synes ikke det. Den hakkingen som var i demoen, er fortsatt å se i selve spillet, desverre :thumbdown:

ikke hos meg, demoen var slik men spillet har til nå funka vedlig bra, ingen hakking eller slowdowns

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

8909162[/snapback]

8909221[/snapback]

Hvis du tror Sega Rally kommer til å bli realistisk kommer du til å bli enda mer skuffet.

Det blir pur arkade akkurat som Sega Rally alltid har vært.

Rallisport serien er død og begravet.

Lenke til kommentar

Må si at grafikken var nydelig... men til nå synes jeg det var det eneste med spillet også. Tror ikke jeg har spilt ett spill som er såååå arcade før jeg. Bilden sitter jo som klistret til veien.

Etter Forza 2 ble dette en gedigen nedtur gitt... men jeg har ikke gitt opp enda. Blir vel så jeg drar det frem senere... men først blir det mer Forza :D

Lenke til kommentar
Aiaiai, Dirt kom i hus i går og... Det var da riktig så gøyalt, og grafikken.... mmmmmmggaaaah helt utrolig!

Nå kan ps3 gutta bare sitte der med motorstormen sin, dette er en hel del fetere! :D

8918711[/snapback]

Snakk om å drite seg ut (ikke ha peiling på hva du snakker om). :!: Dirt kommer til PS3 også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...