Frigg33 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Jeg skal lage en ramme av et eller annet slag rundt teksten på det vedlagte bildet.. noen som har noen forslag til hvordan den kan se ut? Det er et band sin side, litt hard musikk, men ikke i dimmu kategorien hvis dere skjønner. Det skal være en meny til venstre for teksten tenkte jeg, eller mellom headeren og teksten, har ikke helt bestemt meg. Også tenkte jeg på å kanskje ta vekk de "krussedullene" til venstre for teksten. Synes nemlig det ble for "firkantet" slik som det er nå. noen som har noen forslag til design på ramme? Endret 20. juni 2007 av suppesaft Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Altså hvis det er for et metal/hardrock band, syns ejg du bør velge savrt og rødt, eller svart og hvitt/grått. Kanskje ikke for mye "skarpe kanter", men en enkel hvor du har for eksempel svartbakgrunn med noe rødt i kanten. Om du lager noe alà "hakkete" kanter markert med rød linje Edit2: Du trenger heller ingenting mer enn det der, hvis du får til en kul meny på venstre siden som ligger ganske tett inntil teksten din? Og ikke bruk frameset Endret 20. juni 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg håper ikke du syns du er ferdig med typografien der? Trengs mer padding, dessuten er ikke Times New Roman så veldig pent... Hvertfall ikke her. Grunnen til at det ser firkantet ut er jo fordi du har en grå firkantet bakgrunn. Jeg ville kanskje fjernet hele den, og heller hatt lys farge på teksten. Vanskelig å si hva som blir pent når du ikke har header eller meny ennå. (Som vi kan se da. Ser ut som det er noe mer ovenfor teksten der) Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 skal bruke en annen skrift, den er bare midlertidlig, har skiftet den grå bakgrunnen til svart med hvit skrift Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Vil anbefale deg å tone ned den kontrasten litt, hvit skrift på svart bakgrunn er ikke spesielt behagelig å se på i lengden. Prøv med en svak gråtone på teksten, eller lag bakgrunnen i en mørk gråtone eller en fiffig kombinasjon av disse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå