Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

fikk en lite morsom melding i gjesteboken

XanderX

Anbefalte innlegg

Noen fette kloke ord fra en fette smart kar!

fette dom! du å resten av slekta de! kan dokker ikkje bære grav dokker ned og bli der! E fette lei d jævla konstante maset og tid på å sei ubrukelige ting! "ska du ha et smykke" SATAN! Du e så fette dom. Æ får bære løst t å kappe dæ opp i små dela og putt dem i glass med syra! Så vi bli kvitt stygge urbrukelige væsene som du e!

Hva mener dere om slike meldinger, skal vi ta dette på alvår eller skal vi ta dette som en kødd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har IP addresen, så jeg vet at denne personen bor i nærheten. Men jeg kan ikke finne ut hvem det er, da må jeg anmelde han. Siden Leverandøren av linjen etter som jeg har forstått, så kan de ikke oppgi hvem IP addresen tilhører.

Lenke til kommentar

Anmeld det som trussel og legg ved ip-adresse. Politiet må se på saken i det minste. Blir sikkert henlagt, men da har du i hvertfall tatt tak og gjort ditt.

Edit: Og etter å ha anmeldt det, send kopi av anmeldelsen til senderens ISP og be de reagere. Kan nok hende at han/hun får noen konsekvenser som feks oppsigelse av abbonement fra ISP sin side.

Endret av Beatnut
Lenke til kommentar

Absolutt noe som burde tas videre ja.

Vil du ikke anmelde kan du sende en såkalt abusemeldin til ISPen der du rapporterer om hva som har skjedd og legger ved IP-addresse etc. Da vil de ta kontakt med vedkommende å si noen pene ord. Hvis det er noen voksne i huset som får beskjeden blir det vel oppvask. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...