XanderX Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Noen fette kloke ord fra en fette smart kar!fette dom! du å resten av slekta de! kan dokker ikkje bære grav dokker ned og bli der! E fette lei d jævla konstante maset og tid på å sei ubrukelige ting! "ska du ha et smykke" SATAN! Du e så fette dom. Æ får bære løst t å kappe dæ opp i små dela og putt dem i glass med syra! Så vi bli kvitt stygge urbrukelige væsene som du e! Hva mener dere om slike meldinger, skal vi ta dette på alvår eller skal vi ta dette som en kødd? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Du e så fette dom. Oh, the irony. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 har IP addresen, så jeg vet at denne personen bor i nærheten. Men jeg kan ikke finne ut hvem det er, da må jeg anmelde han. Siden Leverandøren av linjen etter som jeg har forstått, så kan de ikke oppgi hvem IP addresen tilhører. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hør med politiet om det er noe poeng. Hadde vært kult å se en idiot som skriver noe sånt få smekk på baken. Lenke til kommentar
Romhelten Spiff Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hør med politiet om det er noe poeng. Hadde vært kult å se en idiot som skriver noe sånt få smekk på baken. 8904330[/snapback] Politiet kan ikke/vil ikke gjøre mye, men ISP kan... Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Anmeld det som trussel og legg ved ip-adresse. Politiet må se på saken i det minste. Blir sikkert henlagt, men da har du i hvertfall tatt tak og gjort ditt. Edit: Og etter å ha anmeldt det, send kopi av anmeldelsen til senderens ISP og be de reagere. Kan nok hende at han/hun får noen konsekvenser som feks oppsigelse av abbonement fra ISP sin side. Endret 20. juni 2007 av Beatnut Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Foreslår at du anmelder dette. Trusselen er nokså grov og vil kunne være straffbar dersom du faktisk føler deg truet. Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Ka betyr fette? fettedom? han fyren va sikkert ikkje so gammal. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Ka betyr fette? fettedom? han fyren va sikkert ikkje so gammal. 8925598[/snapback] Fette = kvinnelig kjønnsorgan (for å si det litt pent) Dom = dum Fettedom er vel helst et nordnorsk slang-uttrykk. Endret 23. juni 2007 av GEman Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Absolutt noe som burde tas videre ja. Vil du ikke anmelde kan du sende en såkalt abusemeldin til ISPen der du rapporterer om hva som har skjedd og legger ved IP-addresse etc. Da vil de ta kontakt med vedkommende å si noen pene ord. Hvis det er noen voksne i huset som får beskjeden blir det vel oppvask. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Er jeg den eneste som ikke hadde giddet gjøre noe med det? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 stakan; virker slik. Når en frå slikt mot seg, ville iallefall jeg reagert med anmeldelse. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg klarer bare ikke ta det seriøst. Lenke til kommentar
Romhelten Spiff Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Er jeg den eneste som ikke hadde giddet gjøre noe med det? 8933684[/snapback] #2 Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hadde aldri tatt meg nær av det, men er likevel morsomt å få laget litt problemer for mennesker som slenger ut tåpeligheter som det der. Kanskje dem tenker seg om en gang ekstra neste gang. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Fette? Er det "feit", eller tar jeg grundig feil nå. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Les litt lengre opp WhiteDragon... Hm... Vet ikke om jeg hadde tatt det så seriøst. Men anmeld det dersom du gjør det. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Oi, beklager. Leste ikke hele tråden, kanskje smart neste gang. Trykket bare "End" på tastaturet, og skrev innlegget. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Bedre å anmelde 1 gang for mye enn 1 gang for lite synes nå jeg. Det der er jo trusler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå