RBW Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Microsoft Wireless Entertainment Desktop 7000 er et tastatursett med integrert mus, og er rettet mot HTPC-bruk. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hvorfor bruker de ikke standard RF til å sende signalene? Alt for dårlig rekkevidde på dette opplegget. AtW Lenke til kommentar
HKS Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Synes dette ser bra ut! Skal nok ha 8000-utgaven når den kommer senere i høst. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Veldig bra! Gått nettopp til innkjøp av Mediacenter fjernkontrollen og går jeg også til innkjøp av dette tastaturet. Lenke til kommentar
kentauren Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Er det en ide å informere om tastaturet også fungerer på andre Windows operativsystem enn Media Center.....? Lenke til kommentar
Slither Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Har hatt dette settet selv i noen uker nå, og så si meg veldig fornøyd. Eneste jeg savner litt er numpad, men det er overlevbart. Musa er fin, bortsett fra at hjulet begynner å "lagge" litt før den sier ifra om lite batteri. Å, ja, det fungerer fint uten mediacenter også, eneste som ikke fungerer for meg er mediacenter knappen i seg selv. Hvorfor bruker de ikke standard RF til å sende signalene? Alt for dårlig rekkevidde på dette opplegget. AtW 8903762[/snapback] Hele grunnen til at jeg byttet var at mitt gamle Microsoft wireless elite sett ikke fungerte fra soffan, uten at jeg flytta mottakern over på stuebordet, 10cm fra tastaturet. 7000'en fungerer utmerket fra alle deler av rommet, dog rommet er ikke så stort. Kunne prøvd å gå på kjøkkenet med den, men er ikke det helt store poenget Alt i alt en god fra meg til microsoft her. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Da er nok Dinovo et bedre valg. Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Da er nok Dinovo et bedre valg. 8907959[/snapback] Fungerer dette med vista? Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Noen som vet om man trenger den medfølgende bluetooth senderen, eller om jeg kan benytte senderen som er innebygd i laptopen min? En ting til- når kommer 8000 i salg, og til hvilken pris? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Noen som vet om man trenger den medfølgende bluetooth senderen, eller om jeg kan benytte senderen som er innebygd i laptopen min? En ting til- når kommer 8000 i salg, og til hvilken pris? 1. Fungerer helt fint med den senderen som er innebygd. Bruker en Wireless Laser Mouse 8000 på min Dell D830 med innebygd sender. 2. 8000 er allerede i salg... Jeg kjøpte mitt på MPX.no til litt over 2000 kroner. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 1. Fungerer helt fint med den senderen som er innebygd. Bruker en Wireless Laser Mouse 8000 på min Dell D830 med innebygd sender. 2. 8000 er allerede i salg... Jeg kjøpte mitt på MPX.no til litt over 2000 kroner. Glimrende:) Men du? Hvordan er den musen i tastaturet på 8000? Går greit å sitte i sofaen med ettermiddagskaffen og surfe på nettet på tv'en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå