Digidice Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg har litt problemer med Telenor linja mi, og bruker huseierens trådløse nett om dagene til og spille med, og ADSL linja mi om nettene til andre ting Er det muligt for meg og brukke begge to sammen, feks spille på det trådløse og kansje bruke adsl linja mi til andre ting utenom spillinga. Hadde våre kjekt om man hadde klart og skillet disse to Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Det ville ikke være særlig enkelt og få til så lenge du skulle bruke de samtidig. Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Det skal vel gå hvis du har to nettverkskort på forskjellig IRQ... tror jeg... Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Det skal vel gå hvis du har to nettverkskort på forskjellig IRQ... tror jeg... 8909168[/snapback] IRQ har ikke noe med dette å gjøre! IQ derimot... For å få til dette må man sette opp en eller annen form for ruting av trafikken. Hvis du ikke er spes. god på nettverk tror jeg du skal la det være. Er det ikke bedre å få fikset linja di enn å bruke huseierens linje? Endret 20. juni 2007 av Pengu Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 ja les den tråden her orker repitere meg så mange ganger. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=764138&hl=#3 eneste forsjell du skal gjør er og ikke sette fast ip , bare ta dhcp på begge korta, og husk og ha forsjelig subnet eks lan har: 192.168.10.1 og wlan har 192.168.1.1. så hopp til den binde ip biten i det jeg skrev i den andre posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå