tændis Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hvor mange blocks går det på et memory card?? :-? Lenke til kommentar
tændis Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 med dette mente jeg da på Xbox! Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hvorfor lurer du på det? Har du brukt opp HD'en så fort? :o Lenke til kommentar
tændis Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Nei det har jeg ikke, men jeg har noen savegames jeg skulle ha flyttet fra en Xbox til en annen! Lenke til kommentar
Rune S Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg tror det er litt over 500 Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Kjøp en link kabel i stede for et memory card, da kan du overføre savegames rett fra xbox din til en annens og i tilleg så kan du linke med den andre personen. Memory card koster ca: 350 kr Link kabel koster ca: 245 kr. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Kjøp en link kabel i stede for et memory card, da kan du overføre savegames rett fra xbox din til en annens og i tilleg så kan du linke med den andre personen. Memory card koster ca: 350 kr Link kabel koster ca: 245 kr. Man kan også kjøpe en vanlig krysset nettverkskabel, det går sikkert ann å skaffe den til 50,- Den virker fint, men kabelen blir jo ikke i samme farge som systemet, og så står det sikkert ikke Xbox på den :wink: Lenke til kommentar
zeox Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hvor mange blocks går det på et memory card?? :-? en savegame fra et spill utgjør en block... dvs. at på et 8mb minnekort, utgjør en uvitelig mengde blocks.... så det er ikke lett å si.... Lenke til kommentar
bionicman Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Å i helvete var du mente zeox? Du skrev det forvirrende men jeg tror jeg skjønte det Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 ]zeOx[ skrev: en savegame fra et spill utgjør en block... dvs. at på et 8mb minnekort, utgjør en uvitelig mengde blocks.... så det er ikke lett å si.... Noen spill har 1 block ja, men noen har 4-5 også. De mest ekstreme har jeg sett oppe i 16 blocks (når det er masse som skal lagres). :wink: Lenke til kommentar
tændis Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Åhh, så det går å overføre savegames med Link-Kabelen.....Det var en i et annet forum som sa at det ikke gikk, men hvis det går så kjøper jeg jo kabel i stedet for memory card! 8) Lenke til kommentar
Karrisuppe Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Halo bruker jo ca 200 blocks sist jeg sjekka. men men.. skal nå ha rimelig mange spill før de 50.000+ på harddisken er brukt :o Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 det finnes en som er 16 mb på og en med 8 mb på . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå