Keltern Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hei! Har et merkelig problem med den nye pc'en jeg bygde til brodern.. Uansett hvilke torrent-klienter som blir brukt, lukkes disse etter kun få minutter, uten noen form for advarsel eller åpenbar grunn! Noen som har opplevd dette og/eller har tips til hva jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hvilket operativsystem er det? Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Mener å huske at det er XP Home. Oppdatert på windowsupdate btw.. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Scan etter virus og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Hehe! Har nok prøvd dette opptil flere ganger, men flere forskjellige AV, og med flere anti-spywaremalware programmer. Men slikt finner jeg ingenting av... MEN, jeg mener å ha lest noe om integrert brannmur på nvidia-porten? Kan denne (som jeg ikke finner hverken i bios eller os) ha en slik virkning på torrent-programmene? Jeg fatter ikke hva det her er for noe, for jeg har aldri sett maken til dette problemet (som jeg er kar om å huske iaff). Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Kan det være minnefeil? Jeg hadde noen Ballistix-brikker som jeg brukte før(må få sendt de inn når jeg tenker meg om) og opplevde både titt og ofte at Azureus var avsluttet når jeg kom hjem fra jobb. Fikk noen brikker av en kompis og putta de inn istedenfor. Azureus har aldri avslutta av seg selv etter det. Husker jeg også prøvde et program for å finne minnefeil, og fikk flere feil på Ballistix-brikkene. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Ja, jeg har tenkt på det.. Men har ikke fått gjort noe mer med det enda.. Er goldmemory et aktuelt program til dette for tiden, eller er det kommet annet/nyere/bedre programvare jeg bør benytte? Er stygt redd han må ut med brikkene sine, for pc'en er ikke slik den burde være. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Aldri hørt om det. Men prøv memtest84+ (tror der het det). Enkleste og mest giddalause måten er vel å låne han en av dine brikker Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Kan det være minnefeil? Jeg hadde noen Ballistix-brikker som jeg brukte før(må få sendt de inn når jeg tenker meg om) og opplevde både titt og ofte at Azureus var avsluttet når jeg kom hjem fra jobb. Fikk noen brikker av en kompis og putta de inn istedenfor. Azureus har aldri avslutta av seg selv etter det. Husker jeg også prøvde et program for å finne minnefeil, og fikk flere feil på Ballistix-brikkene. 8997919[/snapback] akkurat det problemet har jeg med Azureus også, derfor jeg bruker µTorrent nå, men jeg har ikke ballistix. Men uansett; det at torrenter forsvinner er litt rart, har du sjekket om .torrent filene fortsatt ligger i torrent cachen din? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Tror du misforstår litt jeg GG Det er ikke selve filene som forsvinner(slik jeg har forstått det), men selve programmet som lukker seg. Endret 4. juli 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ah, jeg trodde torrenter bare mystisk forsvant jeg dumme meg Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Får teste med memtest, for jeg har bare ddr minne og ikke ddr2! eller :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå