Mandelpotet Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hei! Hvis du er interessert i amerikansk fotball er dette et must-have! Siden PS3 er sonefri får endelig vi europeere muligheten til å kose oss med dette spillet Spillet er ventet 17 juli og en demo er forventet på US PSN i starten av Juli. Hvis du er usikker på hva det er/om du liker det, sjekk det ut! Siden disse spillene ikke er altfor populære her på berget tenkte jeg at jeg kunne sjekke om det faktisk var noen her som brøy seg Og hvis du skal ha det kan jeg anbefale videogamesplus.ca! Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Det kommer mer info for hver dag som går nå, ikke alt er bra dessverre. Mange tok det tungt at PS3 versjonen mest sannsynlig vil gå i 30 fps mens 360 får 60 fps. Men vi får kose oss med de gode nyhetene Campus Legend I denne tutorialen får vi se nærmere på Campus Legend moden. Der får du muligheten til å styre en spiller, enten en du lager selv eller en allerede eksisterende.. Det jeg synes var best med denne videoen var at kameravinklene ser mye bedre ut. I den tilsvarende moden på Madden i fjor var det nærmest umulig å kontrollere spilleren pga et alt for nærgående kamera, men det har de heldigvis fikset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå