Drog Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg kjøpte en Sony Ericsson w810i av en kompis i forrige uke. Men jeg visste ikke at den var låst til Tele2. Jeg har NetCom så jeg får ikke brukt mobilen, hva skal jeg gjøre får å kunne bruke NetCom på den? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Minner om kva som står i våre retningslinjer angåande bumping: Hva er "bumping"? Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn. Lenke til kommentar
Drog Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Noen som veit noe? Takk for svar! Lenke til kommentar
Mr-ISO Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hvis du ikke viste at den var låst bør du få pengene tilbake. Låsekoden får du nok ikke fra Tele2. Lenke til kommentar
Gripne Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Tele2 flytter jo alle kundene over i Netcom sitt nett nå, så det er mulig du kan få kode om du ringer dem:) Lenke til kommentar
Drog Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Så hvis jeg ringer til NetCom, hva skal jeg spørre om å få låst opp mobilen til NetCom? Takk for svar! Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Så hvis jeg ringer til NetCom, hva skal jeg spørre om å få låst opp mobilen til NetCom? Takk for svar! 8920444[/snapback] Nei, du må ringe Tele2 siden det er de som har fått lagt inn operatørlås i mobilen din. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Du må mest sannsynlig betale et gebyr for å få den koden. Selv om Tele2 skal over på Netcom sitt nett så er telefonen fremdeles låst til Tele2. Er operatørID telefonene er låst på. Ikke hvilket nett de er på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå