Gå til innhold

Microsoft's greatest quotes


XtaZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nesten bare disse som er noe tess:

 

" We don't feel like the Wii customer and the Xbox customer are the same thing. We think that as soon as the Wii customer turns 14 they want something else."

-John Rodman on the subject of Elite.

 

"I know it sounds expensive to a lot of consumers but we are comparable to those types of drives and also we have to go through a lot more testing and security."

-Aaron Greenberg on the subject of hard drive pricing.

Lenke til kommentar
Bill Gates er jo kongen: You will never need more RAM then 128 KB

8904113[/snapback]

 

Det som er mest artig her er alle folkene som aldri klarer å quote han riktig og ikke har fått med seg konteksten :roll:

8904132[/snapback]

 

 

Det har da aldri noen her brydd seg om, uansett om quoten kommer fra sony, ms eller nintendo ;)

Lenke til kommentar

"Ya know, things break"

-Peter Moore on the subject of system failures

 

 

Dette er jo bare helt sant. Ting blir ødelagt. Målet er å minimere risikoen ved å lage det stabilt og driftsikkert. Men så er det også litt tabu å si sånt offentlig da. Ens egne produkter er jo "perfekte" :)

Lenke til kommentar
Bill Gates er jo kongen: You will never need more RAM then 128 KB

8904113[/snapback]

 

Det som er mest artig her er alle folkene som aldri klarer å quote han riktig og ikke har fått med seg konteksten :roll:

8904132[/snapback]

 

 

Det har da aldri noen her brydd seg om, uansett om quoten kommer fra sony, ms eller nintendo ;)

8904136[/snapback]

 

 

Bill Gates sin quote, når enten DOS eller Windows ble først sluppet.

Lenke til kommentar

Han sa at 64KB RAM var mer enn noen ville trenge, i anledning lanseringen av X. For å promotere produktet selvfølgelig. Jeg tviler på at han tenkte 10 år frem i tid. Jeg kan si i dag at 4GB RAM er mer enn noen vil trenge uten at det nødvendigvis blir feil. Det er sant i dag, men ikke om 5 år.

Lenke til kommentar
" We don't feel like the Wii customer and the Xbox customer are the same thing. We think that as soon as the Wii customer turns 14 they want something else."

-John Rodman on the subject of Elite.

 

Den quoten der er jeg så utrolig enig i... Wii er laget for "opptil 10år" mener jeg.

8904235[/snapback]

 

Et rungende "tja" er vel riktig svar på det. Det kommer helt an på hvert individs interesser. Det er ikke alle som synes det er moro å leve seg inn i et apokalyptisk skytespill eller en dyp RPG. Jeg har ingen konsoller selv, bortsett fra C64 på loftet, men sportsspill er appellerende til mange som vanligvis ikke spiller særlig mye. De som setter seg ned med noen kompiser og spiller en time eller to før de ser en film eller stikker på byen. Wii er vel rett og slett bare mer partykonsoll enn LAN-/nerdekonsoll :)

Lenke til kommentar
" We don't feel like the Wii customer and the Xbox customer are the same thing. We think that as soon as the Wii customer turns 14 they want something else."

-John Rodman on the subject of Elite.

 

Den quoten der er jeg så utrolig enig i... Wii er laget for "opptil 10år" mener jeg.

8904235[/snapback]

 

Et rungende "tja" er vel riktig svar på det. Det kommer helt an på hvert individs interesser. Det er ikke alle som synes det er moro å leve seg inn i et apokalyptisk skytespill eller en dyp RPG. Jeg har ingen konsoller selv, bortsett fra C64 på loftet, men sportsspill er appellerende til mange som vanligvis ikke spiller særlig mye. De som setter seg ned med noen kompiser og spiller en time eller to før de ser en film eller stikker på byen. Wii er vel rett og slett bare mer partykonsoll enn LAN-/nerdekonsoll :)

8904267[/snapback]

 

Enig med deg der :)

Lenke til kommentar
Nå er jo C64 strengt tatt en datamaskin da.

8904446[/snapback]

 

Det er sant. Glemte meg der. Jeg er ikke gammel nok til å ha opplevd C64s gullalder. Når jeg spilte duck hunt og andre C64-spill hadde jeg samtidig Doom på PCen, så det ble to forskjellige univers for min del. Og enda strengere tatt så er jo også Wii og PS3 datamaskiner. Men de plugges rett i TVen og man installerer vanligvis ikke spillene. Som C64, om jeg ikke tar feil.

 

OT over og ut.

 

 

edit: Rookie_NO: jeg husker ikke tittelen :) Husker bare det var jaktspill. Om det var gås, and eller måker husker jeg ikke. Gamblet på duck hunt.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
I stand corrected dear sir.

8904213[/snapback]

Sitatet er faktisk:"640K ought to be enough for anybody". Bill Gates har for øvrig alltid nektet for å ha sagt det.

Lenke til kommentar
Pirke: Duck Hunt var til Nintendo, C64 hadde aldri slikt røfft ekstrautstyr som pistol o.l.  ;)

 

Og C64 hadde ingen installasjon slik vi kjenner den i dag, men den hadde lading av spillet i minnet hver gang (gjerne da fra en kassett)

8904663[/snapback]

C64 hadde jo en veldig tøff lys penn, mye kulere å skrive på skjermen enn å skyte mot den :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...