UrgeLoL Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 For en dårlig liste.. synes det mangler en del.. Men Ken har noen flotte ord her og der Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Yoiks, vet de har sagt mye rart men så mye rart? Hjelpes meg hvor arrogante de har vært/er der nede på Sony. Er mange ord å spise på den listen for de som har utalt seg, blant annet Phil Harrisons berømte "tro" på DS som kun en gimmick. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Ser ikke hvordan akkurat den uttalelsen er arrogant. Phil Harrison må da få lov til å tro at DS ikke hadde long lasting appeal. Det var rett å slett det han trodde, men han tok feil. Big deal Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Er vel ikke bare sony som har noen sånne, men mye artig her Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) phill harrisons qoute var ikkje noko galt med.. ein grunder i microsoft sa no noko mykje dummere ein gang i tiden.. "a computer will never need more than 680kb of memory" Endret 20. juni 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 "The first five million are going to buy it (PS3), whatever it is, even [if] it didn't have games." er det ingen som har sakt BURN!! til jack tretton.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jack Tretton burde ha fått en fot lang opp i ****. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Sa jeg at alle utalelsene var arrogante? Read again my friend. Legg og merke til avsnittet mellom arrogant utsagnet og hva jeg mener Phil Harrison må gjøre. Hva mener jeg Phil Harrison må gjøre? Nettopp, spise i seg de ordene angående DS. Nå en liten oppgave til UrgeLoL. Gå gjennom siste avsnittet mitt og strek ut hvor jeg sier Phil Harrison er arrogant med sitt utsagn. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 "A bit pricey."- Michael Ephraim, Managing Director of Sony Computer Entertainment Australia, speaking about Nintendo Wii in an interview with the age.com.au Kommer sikkert til å skape kaos her , men jeg er helt enig. I forhold til hva man får under panseret (ca. en xbox 1) så er Wii mer overpriset enn både Ps3 og xbox 360. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hvorfor må han spise de ordene? Han uttalte seg rett å slett om hva han trodde om DS. Trodde er vel stikkordet. Hadde vært meget enig med deg om han f.eks. sa: DS og touchscreen er en dårlig gimmick og vil aldri selge! Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 jeg føler at det på en m,åte har blitt in og le av/ hate/ saksøke Sony for tiden Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Mye komisk ja, men eg syns Sony har roet seg litt i de siste eg altså. Såg faktisk ein tilsvarende liste på samme side som omhandlet MS sin quoetes,men den var elendig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 jeg føler at det på en m,åte har blitt in og le av/ hate/ saksøke Sony for tiden 8903848[/snapback] Kom igjen 'a! Til og med du må innrømme at det har kommet mye gullkorn ut av Sony i løpet av de siste årene. Har kommet mange minneverdige quotes fra alle selskapene, men Sony tok liksom litt kaka på E3 i fjor. xD Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Mye komisk ja, men eg syns Sony har roet seg litt i de siste eg altså. Såg faktisk ein tilsvarende liste på samme side som omhandlet MS sin quoetes,men den var elendig. 8903870[/snapback] Den MS lista la jeg ut på MS avdelinga samtidig som jeg la ut denne MS greatest quotes Endret 20. juni 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 jeg føler at det på en m,åte har blitt in og le av/ hate/ saksøke Sony for tiden 8903848[/snapback] Selvgjort er velgjort sies det. Sony har ingen andre enn seg selv å takke for dette. Er og som du ser en liste over MS quotes og så du trenger ikke gråte alene, finn deg en MS skulder å gråte på Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 jeg føler at det på en m,åte har blitt in og le av/ hate/ saksøke Sony for tiden 8903848[/snapback] Selveid er veleid sies det. Sony har ingen andre enn seg selv å takke for dette. Er og som du ser en liste over MS quotes og så du trenger ikke gråte alene, finn deg en MS skulder å gråte på 8905188[/snapback] Sånn, nå ble det litt bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå