Axl91 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 laste opp en fil, se forje post, der var det jkeg skulle laste opp Lenke til kommentar
norbat Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Nei, loggen er ren og fin Reinstallering av MSN og ATI driver er kanskje verdt et forsøk. Ellers vil jeg antakelig foreslå å kjøre en repair av Windows hvis ingen andre kan komme med en bedre løsning. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 når jeg skulle reinstalere ATI stod det at jeg manglet net. framework 2.0 og når jeg skulleinstalrere de, ja,da funka det ikke, fikk ingen begrunnelse Lenke til kommentar
norbat Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Har du sjekket for oppdateringer for Windows? Klikk Start->Alle programmet-> Windows Update (du må bruke IE) Velg Egendefinert. Velg å installere det meste som evt. måtte ligge der 1. Du vil først bli bedt om å laste ned en validering slik at du blir godkjent for å laste ned evt. oppdateringer. 2. Når du har valgt Egendefinert, vil du i venstre marg får noen kategorier (Høyt prioritert, Programvare og Maskinvare). Sannsynligvis så står det null bak Høyt prioritert, men bak Programvare vil du antakelig ha noe liggende, bla. Framework m.fl. Endret 24. juni 2007 av norbat Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) oppstod ett problem er ganske irritert på dataer nå, jeg har en annen topic gående og det er ingenting som funker,m erker att det tar motet fra meg edit:skal ha pause;) Endret 24. juni 2007 av Axl91 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg tror du mangler noe oppdateringer til Windows, så om du hadde kunnet sjekket på Windows Update (VELG: EGENDEFINERT når du kommer på nettsiden til Windows Update). Ser at du har en annen tråd gående. Litt uheldig å ha to tråder samtidig. Du får nesten bestemme deg hva du vil. Reinstallere eller sjekke for evt. oppdateringer, da spesielt det som ligger under Programvare på nevnte nettsted. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Hva med å reinstallere både MSN og ATI driveren? Ang Hijackthis - det å bytte ut navnet kan gi effekt fordi en del spyware etc. skjuler seg for program som heter for hijackthis. 8936369[/snapback] EH.... NOT avinstallasjon av skjermkort driveren fører jo til svart skjerm! Endret 25. juni 2007 av thomasy932 Lenke til kommentar
aspic Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 EH.... NOTavinstallasjon av skjermkort driveren fører jo til svart skjerm! Nei.. Då vil Windows kjøre på innebygde primitive drivere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå