taleg Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Har egentlig bestemt meg for å bytte ISP den dagen da noen kan tilby meg raskere linjer enn det jeg har nå, men på grunn av at Telenor nå tydeligvis har bestemt seg for å drive en slags prioritering på nettet ser jeg meg nødt til å bytte asap. (Prioritering = sette noe foran noe annet, er ikke det en form for sensur ?) Jeg bor i Fredrikstad og må nødvendigvis da ha en ISP som leverer her i byen. Linja må være stabil, ha veldig bra oppe tid og de må ha brukbar service.. Hvilke muligheter har jeg og hvem bør jeg gå for ? Nextgentel Tele2 Blucom noen flere ? Taleg Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Kan anbefale NextGentel. Gode priser og stabile linjer. Jeg har 20 mbit fra NGT og får 17.5 mbit / 1.2 mbit over 1.5 km linjelengde. Linjen har nå hvert stabil over 3 uker og alt er bra Kan anbefale BKK også. Faktisk billigere ADSL2+ enn NGT. Eneste minuset med BKK er at du ikke får tilgang til din egen router. Men BKK leverer en IP addresse med DMZ. Der alle portene er åpen.Ellers er BKK bra stabil. Lykke til ! Endret 20. juni 2007 av t0ffemannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå