jrb Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Har nettopp kjøpt og installert et ASUS P4PE. I BIOS under "Advanced" skal det være 3 undermenyer: "Chip Configuaration", "I/O Devices Configuration" og " PCI Configuaration". Bare den første vises, ikke de to andre. Har prøvd å finne ut av hva som er feil uten å lykkes. Noen forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 last ned nyeste bios versjonen. . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 hmm, siden han sa han har prøvd å finne ut hva problemet var, samtidig som det ikke trengs et bøttespann med iq for å finne det ut så HÅPER jeg inderlig det ikke er alt som trengs.. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 I min jobb som datatekniker, så har jeg lært en ting: Problemet er som oftest enklere enn det ser ut til. I 75% av tilfellene så er problemer basert på enkle, logiske og uanseelige småting som virker så opplagt at man rett og slett overser dem. -KJ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 gidder du å formidle det til telenor kundeservice ? unnskyld, men jeg har et problem med oppkoblingen... svar: formatter og legg inn windows på nytt de folka tar kaka Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Skal sette meg og sende en mail med en gang... -KJ Lenke til kommentar
*T* Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Det er rett det som er tidligere nevnt. Har et slikt kort selv. Bruk pil tastene å trykk deg nedover, så kommer de frem etterhvert Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 gidder du å formidle det til telenor kundeservice ? unnskyld, men jeg har et problem med oppkoblingen... svar: formatter og legg inn windows på nytt de folka tar kaka Jepp den fikk eg og for en stund siden da serveren deres var nede. Prøvde å forklare at det er ikke noe galt hos meg, men kom ingen vei så eg ga opp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 min beste opplevelse er dog et mareritt.. internett slutter å fungere dagen før innlevering ( seff har jeg ikke gjort alt ferdig ) så jeg hiver meg på tlfn for å få kontakt med telenor kundeservice, klokken er da 15.30.. etter masse mas og kjas på telefonen sier de at jeg absolutt må formattere begge harddiskene og at jeg må bruke deres "software" som kom med i telenor adsl pakken..."hurra"... jeg spør dem en siste gang, er du helt sikker det ikke kun dreier seg om server problemer i nærområdet mitt... får frekk kommentar tilbake om at jeg tror han lyger... jeg sier, ja, da får jeg vel formattere, så legger jeg på uten en eneste intensjon om å gjennomføre noe av det dummeste jeg kan gjøre der og da.jeg ringer telenor i haugesund der serveren er, de opplyser meg fort om at serveren har som kjent vært nede siden klokken ca 08.00 den dagen.... jeg lurer på hva de gjør,de er alltid skråsikker på at du må formattere, du må forandre alt som finnes av tcp innstillinger o.l.... hva skjer den dagen de treffer et naut som faktisk formatterer fordi han har bruk for internet med en gang og er overbevist etter 20 min med telenor at det vil hjelpe... finnes grenser for hvilken feilaktig informasjon de kan prakke på oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå