Emancipate Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Er dette sprakspolten? Eller er det likevel språkspalten jeg har kommet til? Jeg legger merke til følgende: Alle de 4 trådene merket "Annonsering" har forskjellige feil i emnetittelen 13 av de neste 20 trådene har også forskjellige feil i emnetittelen I de 7 første trådene med spørsmål om grammatikk, staving eller oversettelse til engelsk er det første svaret feil eller delvis feil i 4 av tilfellene Er verden i ferd med å gå i dass? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Er dette sprakspolten? Eller er det likevel språkspalten jeg har kommet til? Jeg legger merke til følgende: Alle de 4 trådene merket "Annonsering" har forskjellige feil i emnetittelen 13 av de neste 20 trådene har også forskjellige feil i emnetittelen I de 7 første trådene med spørsmål om grammatikk, staving eller oversettelse til engelsk er det første svaret feil eller delvis feil i 4 av tilfellene Er verden i ferd med å gå i dass? 8903091[/snapback] Helt klart. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Er dette sprakspolten? Eller er det likevel språkspalten jeg har kommet til? Jeg legger merke til følgende: Alle de 4 trådene merket "Annonsering" har forskjellige feil i emnetittelen 13 av de neste 20 trådene har også forskjellige feil i emnetittelen I de 7 første trådene med spørsmål om grammatikk, staving eller oversettelse til engelsk er det første svaret feil eller delvis feil i 4 av tilfellene Siden du har tatt deg bryet med å telle, har du kanskje noen eksempler? Er verden i ferd med å gå i dass? 8903091[/snapback] Det har den alltid vært. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Eneste feilen blant annonseringene jeg fant var "Den store tegnspråk tråden", som nå er fikset. Hvilke andre feil er det blant dem? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Helt klart. 8903099[/snapback] Takk, det var bare det jeg ønsket å vite. Eneste feilen blant annonseringene jeg fant var "Den store tegnspråk tråden", som nå er fikset. Hvilke andre feil er det blant dem?Man bruker ikke stor bokstav i hytt og vær eller punktum på slutten av overskrifter. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Punktumbruken er et estetisk spørsmål, syns nå jeg. Og det er bruken av store bokstaver også, for å understreke "kommentaren" til hovedtittelen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Hvis du skal understreke noe, så gjør det. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Det går ikke an i emnetitler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå