BBernes Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Noen som spiller Tactical Ops Her ? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Mod'en eller retail? (TO Assault on Terror) Uansett har jeg spilt mod'en veldig mye før, retailen littegrann men nå blir det ikke mye TO Av UT mods går det mest i The Third Reich og Strike Force 1.80 (som akkurat er sluppet). Bittelitt Infiltration engang iblant også. Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Tactical Ops 3.2.2 Reatail , Lurer på om det er noe miljø i Norge . Er jo mange nedover i Europa . Vi har en liten klan .. Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Her var det ekstremt dårlig responz .. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Er det det spillet hvor dem ikke fikk lov til å bruke de orginale navna på våpna? Stemmer det at det er såkalt semi-realistisk? Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg spilte i {clowns On parole} en liten stund, og eier fremdeles i ffa! Spiller på jolt hovedsaklig. #to.cop på irc.quakenet.org Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Er det det spillet hvor dem ikke fikk lov til å bruke de orginale navna på våpna? Stemmer det at det er såkalt semi-realistisk? Jo , utrolig morsomt. Jeg gidder ikke spille CS mer , jeg er lei hele CS. http://www.tactical-ops.de/ Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 100% enig i at TO er bedre enn CS. Jeg vet ikke hvordan miljøet i Norge er på TO nå, men skal du dømme utifra responsen på denne posten kan det ikke være stort :-? Var mye på diverse LAN for 1 1/2-2 år siden, og da var det stor interesse for TO som UT mod, men det kan jo være lokalt selvfølgelig. Men på de LAN'ene som sagt spilte folk mer TO enn CS! (I tillegg til mye RS og C&C seff...) Jeg er ingen aktiv TO spiller, men spiller det innimellom (BF1942 og DoD tar all min "proffe" spilletid online), men jeg synes TO absolutt er et bra spill Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg har ikke funnet en Norsk TO server . Rart at det ikke er flere som spiller , er det bare øynene mine eller er det ekstremt dårlig grafikk på CS ? Bare et spørsmål (ikke en krangel). Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 liker TO eg, men sida interessen er svært liten her til lands så blir det lite speling Lenke til kommentar
RAvndal Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hey jeg er en aktiv To spiller som har spilt dette spillet i 3 år.. Kan anbefale dette spillet til ALLE. Det er en del Norske spillere inne på Boomtown serverene. Der er det hovedsakelig bare folk fra Skandenavia som spiller.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå