Gå til innhold

AM2 kort med 690G - Sapphire PI-AM2RS690MHD. Hvor?


Tomle

Anbefalte innlegg

Kunne tenkt meg dette kortet til en HTPC. Onboard grafikk, HDMI med HDCP støtte og ikke minst Dolby Digital Live i tillegg. Altså det meste en trenger kompakt og billig... Men finner ingen her i Norge ihvertfall som fører dette, eller Sapphire hovedkort for den saks skyld. Noen som veit om noe? Eller noe kurant i utland å bestille fra?

 

Eller veit noen om andre 690G hovedkort med Dolby Digital Live eller DTS connect?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kunne tenkt meg dette kortet til en HTPC. Onboard grafikk, HDMI med HDCP støtte og ikke minst Dolby Digital Live i tillegg. Altså det meste en trenger kompakt og billig... Men finner ingen her i Norge ihvertfall som fører dette, eller Sapphire hovedkort for den saks skyld. Noen som veit om noe? Eller noe kurant i utland å bestille fra?

 

Eller veit noen om andre 690G hovedkort med Dolby Digital Live eller DTS connect?

8902989[/snapback]

 

Etter research har jeg funnet ut at Asus M2A-VM HDMI er det beste hovedkortet med integrert grafikk i norske butikker.

 

Det finnes mange tester på engelsk som gir det bra skussmål (søk etter Asus M2A-VM review).

 

Edit:

 

Kortene fra Gigabyte som er tilgjengelige i Norge gjør det også bra i tester jeg akkurat sjekket nå.

Endret av jobra1
Lenke til kommentar

Ja, har kikket litt på disse. Men det er litt kjipt at de ikke har Dolby Digital Live eller DTS Connect. Kjedelig å kjøpe et lydkort som koster like mye som hovedkortet og tar opp verdifull plass i en kompakt HTPC...

 

Har så langt bare funnet Sapphire som har dette.

Lenke til kommentar
Ja, har kikket litt på disse. Men det er litt kjipt at de ikke har Dolby Digital Live eller DTS Connect. Kjedelig å kjøpe et lydkort som koster like mye som hovedkortet og tar opp verdifull plass i en kompakt HTPC...

 

Har så langt bare funnet Sapphire som har dette.

8906978[/snapback]

 

Nå har kortet du er på jakt etter dukket opp i prisguiden her. Jeg regner med at det betyr at det er på vei til Norge?

 

https://prisguiden.no/product.php?productId=76072

Endret av jobra1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...