el-thorre Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hei. Min kjære og jeg skal den 14. juli sette kursen nedover til Antiparos. Oppholdet varer i 3 uker og jeg kunne tenke meg å høre fra dere om hvilke steder en bør oppsøke i nærområdet til Antiparos. Jeg har foreløpig fått tips om å dra til Naoussa og oppsøke det glade liv der både på dagtid og kveldstip og ser gjerne at jeg får flere slike tips. Mine/våre interesser er; serverdigheter, festing, dykking/snorkling, scooter/bil - leie o.l. Håper på mange fine tips fra dere. På forhånd takk! Mvh Lars Thore Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Bodde en uke i Naoussa sommeren 2005. Likte meg veldig godt i der. Veldig koselig å gå ut om kvelden å spise, for så å rusle rundt i gatene å kikke i butikkene Anbefaler Naoussa på det varmeste. Har du bestilt rom på forhånd, eller skal du finne det når du kommer ned? Skal du bo på samme plass hele tiden, eller skal du bo flere plasser i løpet av de to ukene? Hvor flyr du til? Jeg flydde til Athen og tok båt til Paros. Bodde da i Naoussa i en uke, for så å ta båt til Naxos å bo der en uke. Så var det båt tilbake til Athen og fly hjem. Endret 20. juni 2007 av Joddleif Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Vi har bestilt rom på Antiparos, bestilt for 3 uker. Tenkte å ha dette som basen vår, for så å dra på dagsutflukter til andre øyer. Vi skal fly til Santorini. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Eigina tror jeg øya het, en times båttur utenfor hovedstaden, passe stort, passe med utesteder, mye damer :-) Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Eigina tror jeg øya het, en times båttur utenfor hovedstaden, passe stort, passe med utesteder, mye damer :-) 8905934[/snapback] Hei Fritzor. Du vet ikke tilfeldigvis hvor langt det er ifra Antiparos med båt, og om det i det hele tatt går båter fra Paros med båt til Egina? Har vært på Agistri før og det er jo naboøya til Egina, flott øy det og btw. Når det gjelder damer så er vel ikke det det største problemet med tanke på at jeg drar sammen kjæresten min, men takk for opplysningen allikevel :-) Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Noen flere tips? Lenke til kommentar
Bluechild Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg kom nylig hjem fra et 1-ukersopphold på øya Ios, ikke så rent langt fra Paros/Antiparos/Naxos. Ios var et herlig sted! Om du er hypp på å besøke to av europas flotteste strender, vil jeg anbefale strendene Mylopotas Beach og Manganari beach. Mulighetene for å gå ut og spise og feste på ios er også svært gode. Uheldigvis er det litt for mange svensker ute og går, men også stort innslag av australiere, amerikanere og diverse europeere, dessuten svært vennlige innfødte. Jeg vil på det varmeste anbefale at dere tar en tur til Ios, dersom det skulle passe seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå