oddkeir Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hei Selve viften til mitt skjermkort: Asus V8420 GeForce4 Ti4200 128MB DDR... begynte å bråke noe voldsomt. virker som de er noe galt med "rotasjonspunktet". Må ofte gå inn i kabinettet for å gi de et lite kakk, pleier som regel å hjelpe i korte perioder. Har fjernet støv, og sjekket at ingen ting er i vegen. Ganske merkelig, har hatt kortet i bare 2 mnd. har du noen tips til hvordan jeg kan fikse viften? Jeg har lite lyst til å sende det til reperasjon, ...tar for lang tid. Odd Keir Lenke til kommentar
kikk0 Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Har du sjekket vifta "innvendig" om eventuelt kulelager eller glidelager kan vere gåne? kan vere at det ligger ei kule fra et eventuelt kulelager å surrer inne i vifta!? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Har du sjekket vifta "innvendig" om eventuelt kulelager eller glidelager kan vere gåne? kan vere at det ligger ei kule fra et eventuelt kulelager å surrer inne i vifta!? Er nok viten hans som er gåen ja, men tror ikke at det er noe som ligger inni viften hans, og ikke en kule. Ville nok vært bråbrems da er eg redd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå