Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange er det normalt å ha ligget med

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Løs" er et dumt ord egentlig.

Hvis en rik mann hadde gått for 100 millioner ekstra på kontoen bare fordi han hadde mulighet til det, ville du såklart kalt han for en grådig jævel. Men hadde DU hatt sjangsen, hadde du gjort det samme.

Så det å kalle folk "løs" tror jeg er et slags sjalusibegrep her bare fordi en selv ikke har hatt så mange partnere.

Uansett, skal det liksom være en slags proposjonal strek som går jevnt opp med alderen og hvor mange sexpartnere man skal ha for å kvalifisere for å ikke være løs... Det blir litt for matematisk i mine øyne.

Man lever bare én gang, ronk og pul, trivelig jul. :thumbup:

Lenke til kommentar
ehh. løs ville jeg ike kalle det nå da. pga hun jeg er ilag med nå har jeg vært ilag med i nesten et år  :ermm:

9044072[/snapback]

Det vil jo si at du hadde hatt 6 sexpartnere innen 15 års-alderen?

Er ikke det hva en kaller "løs", så er ingenting det. Altså, jeg forstår om du blir fornærmet, og derfor skriver jeg at det kan være mange grunner til at du har hatt så mange sexpartnere i en så tidlig alder, jeg vet at det er mye brukt av ungdom for å få oppmerksomhet og hva de mener er "kjærlighet" om de er mye neglisjert av foreldrene.

Det at du bruker " :whistle: " kan jo faktisk tolkes til at du er noe stolt, noe som jeg uansett tror du er, og jeg kunne lett gjettet at du er gutt - uten å vite det.

Hvis en rik mann hadde gått for 100 millioner ekstra på kontoen bare fordi han hadde mulighet til det, ville du såklart kalt han for en grådig jævel. Men hadde DU hatt sjangsen, hadde du gjort det samme.

Så det å kalle folk "løs" tror jeg er et slags sjalusibegrep her bare fordi en selv ikke har hatt så mange partnere.

Uansett, skal det liksom være en slags proposjonal strek som går jevnt opp med alderen og hvor mange sexpartnere man skal ha for å kvalifisere for å ikke være løs... Det blir litt for matematisk i mine øyne.

9044503[/snapback]

Nå skal du være veldig varsom med å generalisere, alle ville faktisk ikke tatt til seg 100 millioner ekstra på kontoen, om de var allerede rik. Det er noe som heter at 100% ikke finnes, fordi det er alltids en liten mulighet for at det ikke skjer.

Synes du er veldig flink med å gjøre "løs" om til et sjalusibegrep, bare fordi det er mange nerder (?) på diskusjon.no. Jeg er motstander av toppsjefer som tar til seg store lønninger, bare fordi selskapene går godt, de betaler jo ikke akkurat tilbake noe om de kjører selskapet konkurs?! Betyr dette at jeg er SJALU? Haha, ikke i nærheten engang. Jeg har aldri sett nytten av storhetlig materialisme. Jeg drømmer ikke akkurat om å bade i gullbelagt badekar med marmorplater.

Du nevner matematisk. Om du har hatt 6 sexpartnere når du bare er 15 år, så vil jeg karakterisere det som løs. Hvorfor? Han har fjernet enhver tvil om at det IKKE var faste forhold. Det å ha sex med 5 personer over en 2 års tidsperiode er faktisk ganske mye. (Med forbehold om at han debuterte som 13 år, noe tidligere er totalt usannsynlig)

Og ja, jeg er UTROLIG sjalu på 1915's erfaring med mange one-night-stands (evt korte sex-buddies-forhold). Fordi jeg har aldri takket nei til dette. Jeg er en stygg liten 1.46cm høy gnom med trynet fullt av kviser og 3cm stor tiss. Jeg har pupper på størrelse Pamela Anderson og rumpeskinkene mine alene veier 90 (!) kg.

---

Neppe beskriver hele poenget mitt perfekt. Det er mangel på selvrespekt. Det er samtidig mangel på respekt for andre mennesker. Spesielt siden jeg tror mange av disse "forholdene" til folk ofte er i fylla. Og vi alle vet hvor billige mennesker er i fylla, er ikke akkurat vanskelig å finne ei som har hatt fast type i flere år, og som samtidig er villig til å gi deg både blowjob og full pakke :)

---

Aidskake: Går an å ha sex med samme person, eller er det for kjedelig? Det går an ha å noen one-night-stands, uten å være oppe i 100 sexpartnere når man er 30 år? Synes det er utrolig at du skriver "seriøst HELE tiden". :) Noen avvik er vel normalt for mange, men ikke over mange år.

Lenke til kommentar
Fordi man syntes sex er morsomt og digg? Må man ta sex seriøst hele tiden for å ikke være løs?

9046114[/snapback]

Det er jenta si. Sex er faen meg gøy. Jeg har endelig kvittet meg med vranglæren om at det er "den ultimate måten å vise at man elsker et menneske" og forstått at det er som fotball, bare at man ikke trenger ekstra utstyr, det kan gjøres hvor som helst og det er mye, mye artigere.

Lenke til kommentar
Aidskake:  Går an å ha sex med samme person, eller er det for kjedelig? Det går an ha å noen one-night-stands, uten å være oppe i 100 sexpartnere når man er 30 år? Synes det er utrolig at du skriver "seriøst HELE tiden". :) Noen avvik er vel normalt for mange, men ikke over mange år.

9046171[/snapback]

Det er ikke snakk om å ha ons med 100 stykker. Jeg er bare litt lei den 'har du sex med flere utenfor forhold' o.l. er du løs-innstillingen.

Jeg er virkelig ikke typen som stikker ut en lørdag for å bevisst få meg noe. Men møter jeg noen jeg er tiltrukket av, er det lite som hindrer meg. Hvorfor skulle jeg mangle selvrespekt av den grunn? Er det ikke bedre at jeg gjør det som er riktig for meg og min personlighet, enn å gjøre å la være fordi noen mener det er feil.

Hvis folk vil vente til de er i forhold og sånt, så er det greit. Jeg er bare lei av at alle som velger å ha det morro i ny og ne skal bli stemplet som løse.

Så hva om noen har sex med 100 stykker. Så hva om noen har sex med 500 stykker. Så lenge de er beskytter seg selv, og føler det er riktig, hvorfor er det galt?

Lenke til kommentar
Fordi man syntes sex er morsomt og digg? Må man ta sex seriøst hele tiden for å ikke være løs?

9046114[/snapback]

Det er jenta si. Sex er faen meg gøy. Jeg har endelig kvittet meg med vranglæren om at det er "den ultimate måten å vise at man elsker et menneske" og forstått at det er som fotball, bare at man ikke trenger ekstra utstyr, det kan gjøres hvor som helst og det er mye, mye artigere.

9046211[/snapback]

Skulle det ikke være gøy? :( Om så, da forstår jeg ikke meningen med sex.

Er forresten forskjell på å se på sex som "det ultimate du kan vise av kjærlighet til partner", og å "Æ PULE NO FAEN MÆ ALT SOM KRYPE OG GÅR PÅ TO BEIN.. I GÅR SÅ FANN Æ FAEN MÆ EN LITEN KANIN: OG DÆVEN D VA GODT :dribble:"

En ting skal sies i forhold til eksemplet ditt: Du får ikke akkurat klamydia om du ofte møter nye motstandere ;)

Det er vel heller ikke så vanlig å bytte fotballag en gang i uka?

Lenke til kommentar

En ting skal sies i forhold til eksemplet ditt: Du får ikke akkurat klamydia om du ofte møter nye motstandere ;)

Det er vel heller ikke så vanlig å bytte fotballag en gang i uka?

9046290[/snapback]

Jeg har aldri fått klamydia, men jeg har skadet meg på fotballbanen mange ganger. Det er mye lettere å beskytte seg under sex ihvertfall.

Jeg spiller for øvrig kun med kompiser, og der bytter vi på lagene hele tiden. Det er gøyere med variasjon på banen, framfor at vi velger ut 4 mot 4 og de må spille mot hverandre resten av året. Argumentet står =D

Lenke til kommentar
*snip*

9046171[/snapback]

Det er ikke snakk om å ha ons med 100 stykker. Jeg er bare litt lei den 'har du sex med flere utenfor forhold' o.l. er du løs-innstillingen.

Jeg er virkelig ikke typen som stikker ut en lørdag for å bevisst få meg noe. Men møter jeg noen jeg er tiltrukket av, er det lite som hindrer meg. Hvorfor skulle jeg mangle selvrespekt av den grunn? Er det ikke bedre at jeg gjør det som er riktig for meg og min personlighet, enn å gjøre å la være fordi noen mener det er feil.

Hvis folk vil vente til de er i forhold og sånt, så er det greit. Jeg er bare lei av at alle som velger å ha det morro i ny og ne skal bli stemplet som løse.

9046275[/snapback]

Nok en gang med denne generaliseringen! Det er utrolig hvordan dere får det til.

Jeg skriver t.o.m. slik at du ikke skal kunne generalisere. Og om du har 3 nye sexpartnere HVERT år fra du er 16 år, så vil du ha hatt hundrevis av partnere når du er oppe i årene, det er enkel matematikk.

Om folk venter til de er i forhold eller ikke, er vel helt opp til dem. Har aldri sagt noe på dette. Er da virkelig ikke noe problem å ha sex utenfor et forhold. Har hatt dette selv, og ser ingenting galt i det. Men hvor jeg legger lista, er at jeg har mine krav, og at jeg ikke tar alt jeg får.

Personer som tar det de får, de aller fleste mangler faktisk selvrespekt. Denne kan du kverrulere så mye du vil på, men jeg vet at jeg har rett der :) [Du er vel ikke venn med alle sammen? I så fall har du mange venner å ta vare på]

SteffyPants: I give up :roll: Men nordmenn er de som beskytter seg minst mtp tilfeldig sex, så da er du blant de flinke :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvis man ikke er i forhold syntes jeg ikke 3 partnere hvert år er mye.

Men hva kommer manglen av selvrespekt fra? Fordi man er naken med mennesker man ikke er forelsket i?

Jeg skjønner ikke akkurat den delen. Jeg kan forstå at folk syntes det blir feil å ha sex med mennesker man ikke kjenner så godt fordi de trenger tryggheten man får i forhold, men å påstå at man ikke har selvrespekt blir å dra strikken veldig.

Jeg tar ikke alt jeg kommer over. Langt ifra. Men det betyr ikke at noen hindrer meg når jeg først treffer noen jeg finner spennende.

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
Jeg er griseglad jeg har hatt under 10 partnere å ikke blir kalt løs. For å si det sånn. Jeg synes faktisk det er feil å ha sex med mange på kort tid. Synes nesten det viser mangel på selvrespekt.

9046086[/snapback]

Du vet bare at det å ha under 10 sexpartnere ikke er "løst". Du vet ingenting om det er løst å ha flere, du bare føler det sånn.

Selvrespekt? Det er høyst subjektivt, for selvrespekt går på følelser, hvordan en oppfatter seg selv.

Lenke til kommentar
ehh. løs ville jeg ike kalle det nå da. pga hun jeg er ilag med nå har jeg vært ilag med i nesten et år  :ermm:

9044072[/snapback]

Det vil jo si at du hadde hatt 6 sexpartnere innen 15 års-alderen?

Er ikke det hva en kaller "løs", så er ingenting det. Altså, jeg forstår om du blir fornærmet, og derfor skriver jeg at det kan være mange grunner til at du har hatt så mange sexpartnere i en så tidlig alder, jeg vet at det er mye brukt av ungdom for å få oppmerksomhet og hva de mener er "kjærlighet" om de er mye neglisjert av foreldrene.

Det at du bruker " :whistle: " kan jo faktisk tolkes til at du er noe stolt, noe som jeg uansett tror du er, og jeg kunne lett gjettet at du er gutt - uten å vite det.

9044503[/snapback]

Nå skal du være veldig varsom med å generalisere, alle ville faktisk ikke tatt til seg 100 millioner ekstra på kontoen, om de var allerede rik. Det er noe som heter at 100% ikke finnes, fordi det er alltids en liten mulighet for at det ikke skjer.

Synes du er veldig flink med å gjøre "løs" om til et sjalusibegrep, bare fordi det er mange nerder (?) på diskusjon.no. Jeg er motstander av toppsjefer som tar til seg store lønninger, bare fordi selskapene går godt, de betaler jo ikke akkurat tilbake noe om de kjører selskapet konkurs?! Betyr dette at jeg er SJALU? Haha, ikke i nærheten engang. Jeg har aldri sett nytten av storhetlig materialisme. Jeg drømmer ikke akkurat om å bade i gullbelagt badekar med marmorplater.

Du nevner matematisk. Om du har hatt 6 sexpartnere når du bare er 15 år, så vil jeg karakterisere det som løs. Hvorfor? Han har fjernet enhver tvil om at det IKKE var faste forhold. Det å ha sex med 5 personer over en 2 års tidsperiode er faktisk ganske mye. (Med forbehold om at han debuterte som 13 år, noe tidligere er totalt usannsynlig)

Og ja, jeg er UTROLIG sjalu på 1915's erfaring med mange one-night-stands (evt korte sex-buddies-forhold). Fordi jeg har aldri takket nei til dette. Jeg er en stygg liten 1.46cm høy gnom med trynet fullt av kviser og 3cm stor tiss. Jeg har pupper på størrelse Pamela Anderson og rumpeskinkene mine alene veier 90 (!) kg.

---

Neppe beskriver hele poenget mitt perfekt. Det er mangel på selvrespekt. Det er samtidig mangel på respekt for andre mennesker. Spesielt siden jeg tror mange av disse "forholdene" til folk ofte er i fylla. Og vi alle vet hvor billige mennesker er i fylla, er ikke akkurat vanskelig å finne ei som har hatt fast type i flere år, og som samtidig er villig til å gi deg både blowjob og full pakke :)

---

Aidskake: Går an å ha sex med samme person, eller er det for kjedelig? Det går an ha å noen one-night-stands, uten å være oppe i 100 sexpartnere når man er 30 år? Synes det er utrolig at du skriver "seriøst HELE tiden". :) Noen avvik er vel normalt for mange, men ikke over mange år.

9046171[/snapback]

Du mangler et fast standpunkt :thumbup:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Skulle ønske folk ville slutte å bruke negative ord om andre, som "løs". For det første er det et dårlig karaktertrekk å forhåndsdømme andre, eller dømme noen man ikke kjenner, og for det andre skaper slike holdninger bare ondt blod mellom mennesker. Personlig har jeg vanskelig for å ta folk med slike holdninger seriøst. Jeg ignorerer dem istedet.

Jeg vet ikke akkurat hvor mange jeg har ligget med, men det er ikke så veldig mange. Kanskje i området 12-20 et sted? Men jeg skulle gjerne ligget med mange flere. Det er mange sjanser som har gått meg hus forbi. Sex er deilig og gøy. Kvinner er naturens vakreste og mykeste skapninger, som jeg aldri kan få nok av. Ingen grunn til å begrense antallet partnere eller hvor mange ganger man ligger med noen.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...