Prognatus Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg er litt usikker på hva trådstarter ønsker å få svar på...? Spørsmålet er klart nok hvis man tolker "normalt" som "vanlig", men isåfall har jeg dessverre ikke slike statistikktall i hodet. Men det finnes sikkert noen tall for dette å søke opp på internett. Dersom man derimot går ut fra at "normalt" er det motsatte av "unormalt", tror jeg ikke det finnes noe fasitsvar på spørsmålet. Det er vel ingen mengde sexpartnere som kan anses for å være normalt eller unormalt - slike subjektive vurderinger er opp til betrakteren. Det ett menneske ser på som normalt, vil en annen se på som unormalt - og omvendt. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Det er normalt å ha ligget med en person. For meg. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg er litt usikker på hva trådstarter ønsker å få svar på...? Spørsmålet er klart nok hvis man tolker "normalt" som "vanlig", men isåfall har jeg dessverre ikke slike statistikktall i hodet. Men det finnes sikkert noen tall for dette å søke opp på internett. Dersom man derimot går ut fra at "normalt" er det motsatte av "unormalt", tror jeg ikke det finnes noe fasitsvar på spørsmålet. Det er vel ingen mengde sexpartnere som kan anses for å være normalt eller unormalt - slike subjektive vurderinger er opp til betrakteren. Det ett menneske ser på som normalt, vil en annen se på som unormalt - og omvendt. 8906683[/snapback] "Normalt" i denne sammenhengen er nok antall partnere som en person har ligget med, ut fra gjennomsnitt i det norske samfunnet. Som nevnt, så er gjennomsnittet i Norge regnet ut å være 12,1 partnere i 2005. Normalen ligger derfor rundt 12 stk., sannsyneligvis beregnet gjennom et helt liv. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Det er normalt å ha ligget med en person. For meg. 8906864[/snapback] genialt Det er et spørsmål som: Hvor mange potteplanter er det vanlig å ha. Hvor mye navelo er vanlig, osvosv Det varier ekstremt mye fra person til person Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Etter jeg sluttet å jobbe på McDonald's har jeg nesten ikke hatt noe navlelo i det hele tatt. Har en sterk følelse av at det var McDonald's-skjorten som forårsaket navleloet. Og jeg er 19 år og har ligget med 10 stk. Siste var bare for å få et rundt tall. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 haha... Du måtte bare ha ett rundt tall ja Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 eg har 6-7 og blir 22. 2 One night stands. resten er fast forhold. endel av mine kompiser har mellom 10 og 20. 8903329[/snapback] 6-7 ? Du vet ikke altså ? Solefald da 8903442[/snapback] hehe..eg må tenke etter. enkelte personer vil man glømme:P Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Okei, da har jeg bare hatt 1. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 blir det samme her også ja. nåværende senge partner. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Har de med mange partnere bak seg status som mer seksuelt erfarne selv om de kanskje har hatt samme antall samleier som han med totalt en partner? 8902970[/snapback] I min vennegjeng gir det hverken status å ha ligget med mange, eller å ha ligget med få (eller ingen). Vi bryr oss rett og slett ikke i det hele tatt om hvor aktive de andre er på damefronten. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg tror det absolutt siste jeg ville respektert vennene mine for er at de hadde klart å ta så mange som mulig. Jeg vet at jeg ikke får respekt for det, ihvertfall =D Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg vil si ikke noe er normalt innen sex, noen har 100 på lista rundt den tida noen har 1 eller er jomfru, jeg har 10 på lista og er snart 17 Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hvis du er 18-19 år og har ligget med 50-100 stk., så kan man vel trygt si at man har gått over grensen for det som defineres som normalt, eller hva? Siden de fleste debuterer i 16-17 års alderen, så blir vel en ny partner hver helg i 2 år, rimelig ukritisk og ganske over grensen for en ten-åring... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hvis man debuterer i 14-årsalderen og er 19, så er det 250 helger til å ha sex med 50 stykker. Overkommelig hvis en først prøver å nedlegge så mange som mulig, noe det ikke er noe galt med bare man er trygg ^^ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg vil gjette mellom 1 og 600. Sånt er veldig individuelt. Folk burde slutte å tenke så mye, og heller gjøre det som føles bra der og da. Dessuten, hva er normalt? Definer normal? Lenke til kommentar
TordO Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Fra ordboka: det alminnelige, det gjennomsnittlige, regelrett, gjengs, vanlig, gjennomsnittlig Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Det var jo like vagt som ordet selv. Endret 10. juli 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
1915 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) jeg er 16 år og har ligget med ja.... 7 stykker heldigvis har jeg dame nå da. så... et fast hull å holde seg til :!: Endret 10. juli 2007 av 1915 Lenke til kommentar
Disable Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Er 17år, bare ei for meg Vil ikke ha noen andre heller jeg Lenke til kommentar
warneck Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Det var jo like vagt som ordet selv. 9042508[/snapback] Gjennomsnittlig er jo en middelverdi. Noe som ordet normal skal beskrive. Alt som står definert i en ordbok er vagt skrevet, det samme er norges lover o.l. Dette for å gi en generell betydning, framfor en situasjonsavhengig betydning. Ved bruk av 'normal' i dagligmålet så mener de fleste noe som er almennt akseptert og noe de fleste kan si seg enig i, og ikke akkurat en understreket middelverdi. For å gi et eksempel: Det er normalt for barn å ha en eller to foreldre. Men samtidig skal det nevnes at 'unormal' er mer et skjellsord enn motsetning til normal. jeg er 16 år og har ligget med ja.... 7 stykker heldigvis har jeg dame nå da. så... et fast hull å holde seg til :!: 9043693[/snapback] Jeg er 14 1/2 år gammel, og har hatt flere sexpartnere enn Rune Rudberg og Carmen Electra sammenlagt! Som den systematiske personligheten jeg er innehaver av, så fører jeg selvsagt statistikk og notater. Jeg har hatt 1372 sexpartnere totalt. Hvorav 203 gav meg verdifull nytelse Og 85 gav meg tilnærmet fullverdig nytelse som man får ved å ha hatt fast sexpartner/kjæreste i over 1 år - med gjevnlig omgang! Tilslutt, så gav 13 personer meg flere orgasmer på rad. --- I mange miljø er det status med sexpartnere, og det er lavmål å være jomfru. I de fleste norske miljø er penger status, men pappas lommebok er i de fleste tilfeller mer status enn høyt antall av sexpartnere. Dette fører selvsagt til enorm bekymring blant enkelte som er redd for å stå utenfor, spesielt i Norge - hvor vi er veldig glade i å mobbe andre. --- Jeg vil påstå at om du er 16 år og har hatt 7 sexpartnere så er du rimelig løs og ledig. Det kan selvsagt være mange grunner til dette, men det at du har funnet deg fast partner er jo et lysglimt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg