skylinepower Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 er det gratis og høre på radioen? trodde det kostet peng men en i klassen sa dte var gratis tenkte det kostet og koble seg mot en sender og slikt jeg da, men gjør det ikke dte? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Dette er fullstendig gratis. Eller, du betaler for strøm radioen din bruker. Hvis det er mer teknisk, så er det noen radioer som er web-basert og som koster penger, men fleste-parten av disse er gratis. Ber også om flytting av innlegget, da dette ligger på helt feil sted. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Vel... Dette spørs vel litt på hvilken radio det er snakk om vel... Snakkes det om FM-radio eller internettradio? Alt du må ta ibruk GPRS/EDGE/3G for, koster selvfølgelig for datatrafikken du evnt. bruker. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Eg antar det er snakk om radio på mobiltelefonen her. I så fall ligger tråden i ein grei kategori. Skulle dette være feil så rapporter den. Endret 21. juni 2007 av Zeph Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 mhm det er mobil radio så hvis man har 0,- på tlf så kan man også høre på radio? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Det er gratis å høre på radio på mobilen. Slik som det er på min SE ettelleranna, så må jeg ha i ørepropp kabelen, og så blir kabelen brukt som FM antenne, og tar imot radiosignalene Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Vanlig fmradio på mobilen er akkurat det samme som all annen fmradio. Du har ikke penger på klokkeradioen på nattbordet vel? Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Det er helt gratis, så lenge du bruker den innebygde radioen på mobilen(øreproppene). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå