JohndoeMAKT Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hei, jeg skal snart flytte og må da leie en klasse B flyttebil og lurer på hvor det er anbefalt å leie denne for en billig penge. Jeg trenger en bil av såpass størrelse at en normal seng uten ben kan på en eller annen måte trykkes inn i den. Er det noen som har tips eller erfaringer til dette leiet å gi meg? Gjerne navn, nettadresser eller telefonnummer, samt priser. På forhånd takk for svar, -Lars Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hei,jeg skal snart flytte og må da leie en klasse B flyttebil og lurer på hvor det er anbefalt å leie denne for en billig penge. Jeg trenger en bil av såpass størrelse at en normal seng uten ben kan på en eller annen måte trykkes inn i den. Er det noen som har tips eller erfaringer til dette leiet å gi meg? Gjerne navn, nettadresser eller telefonnummer, samt priser. På forhånd takk for svar, -Lars 8902814[/snapback] Hei. Jeg vet at www.studentbil.no tilbyr billig leie av varebiler som du kan kjøre med kl. B førerkort. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Takk for svar. Det virket som en ganske kurrant leieservice og akkurat den typen jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå