colakork Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Noen som har noen gode råd? Jeg og kjæresten min har tenkt oss dit i fem dager, drar på mandag neste uke. Har hotell noen minutters kjøretur utenfor sentrum, og jeg lurer på om det er noe vi MÅ få med oss? Skal jo selvfølgelig smake en del på utelivet.. men noe mer? Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 drikk! er det ikke noe spessielt med irsk øl? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 og kildevann Ta bilde av deg selv ved Phil Lynotts statue Lenke til kommentar
colakork Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 PingvinKnut: den siden er jo grei, men den blir litt upersonlig, hvis du forstår. Skulle gjerne hatt noen råd om noe noen har opplevd der som de syntes var fint, rett og slett, og vil anbefale videre til andre Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Bumper denne. Er noe noen ville fått meg seg i Dublin som ikke har med øl og puber å gjøre? Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Guinness, Guinness, Guinness! Lenke til kommentar
enator Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 det er en fergje "buss" som kjører rundt i sentrum av byen. litt i elva og litt på veien.. den er det jo verdt og få med seg. utenom det så er jo hele Dublin full av gammle byggninger, eldre pubber og ellers stor på kultur historie. men du må tenke på at irrer tenker: "kan det ikke gjøres med promille, er det ikke verdt og gjøre" så hvis du ser litt kritisk på byen så er det ganske mye komisk og se. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Guinness, Guinness, Guinness! Og for de som ikke drikker? men du må tenke på at irrer tenker: "kan det ikke gjøres med promille, er det ikke verdt og gjøre" så hvis du ser litt kritisk på byen så er det ganske mye komisk og se. Skjønner ikke helt hva du mener her. De har vært fulle og bygd skjeve hus? Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Og for de som ikke drikker? Da får man bare venne seg til det. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Da får man bare venne seg til det. Jeg er allerede vant til å ikke drikke. Det jeg lurte på var hva annet man kunne se i Dublin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå