Gå til innhold

Ta en titt på dette fra Bruktmarked.no!

jevel

Anbefalte innlegg

Dette er jo et røverkjøp!!! Nesten halve prisen står det. Det at Komplett velger å selge ett MX400, 64MB kort billigere er sikkert bare feil. :roll:

Alvorlig talt. Det er så mye tull postet til helt ville priser inne på Bruktmarkedet, at det er helt umulig å navigere der inne. Personer som skriver sånn jalla som dette i annonsen over skulle ha vært utestengt!

Hva slags CPU må du ha for å kunne bruke en MX200 32MB i BF1942 og i det heletatt håpe på å kunne treffe en motstander uten å hakke deg langt inni hakkebakkeskogen? P4 3.06GHz? Tviler sterkt på at den hadde vært nok.

La meg si det slik. GF2 MX200 har aldri vært, er eller kommer aldri til å bli noe annet enn ett lavbudsjetts 3D kort for familier med små barn som spiller Flåklypa GP og eldre ting som Q2 etc. Need for Speed 6... Jammen sa jeg smør!

-KJ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nesten jeg knuser sparegrisen, jeg... Har funnet en til her. Har Win2000PRO og NT4.0, vil bytte til Win2000PRO evt. XP PRO "for "valgfritt" PC-fabrikat." som han skriver. Høres dette noe sært ut, eller er det meg? Har ett produkt, vil bytte i samme, evt. noe bedre. :roll:

Jaja. Lykke til.

-KJ

Lenke til kommentar
hm... mye kan jeg da selge en P3 prosessor for?? 3000 ?? :p:lol:

Seff sier seg selv Penium 3 koster tre tusen, pentium 4 fire tusen, skitt får bare to tusen for pentum 2en min :cry::cry:

--------------------------------QxlPower-----------------------------------

2mb Skjermkort Ati 3dRage2 solgt 750kr

------------------------------------------------------------------------------

Jeg kan ikke noe for at di byr så masse kan jeg...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...