jevel Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Dette er jo et røverkjøp!!! Nesten halve prisen står det. Det at Komplett velger å selge ett MX400, 64MB kort billigere er sikkert bare feil. Alvorlig talt. Det er så mye tull postet til helt ville priser inne på Bruktmarkedet, at det er helt umulig å navigere der inne. Personer som skriver sånn jalla som dette i annonsen over skulle ha vært utestengt! Hva slags CPU må du ha for å kunne bruke en MX200 32MB i BF1942 og i det heletatt håpe på å kunne treffe en motstander uten å hakke deg langt inni hakkebakkeskogen? P4 3.06GHz? Tviler sterkt på at den hadde vært nok. La meg si det slik. GF2 MX200 har aldri vært, er eller kommer aldri til å bli noe annet enn ett lavbudsjetts 3D kort for familier med små barn som spiller Flåklypa GP og eldre ting som Q2 etc. Need for Speed 6... Jammen sa jeg smør! -KJ Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Er da lov å prøve seg. Fyren vet sikkert ikke hvor mye han burde ta for det engang, så da er d vel greit. Merker jo fort om ingen r interesserte... Har sett verre eksempler før... Lenke til kommentar
STURM Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 ENIG!!!! greit nok at folk prøver seg, men det får da være grenser. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Detta ligner jo på qxl! Alle folk selger sine "toppting" til skyhøye priser! EDIT: Leif var her.. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 ahahahaha, VEL TALT!!! vel talt min venn Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 så nylig en "sinnsyk" ps p3 650 til 10 000 så ingenting overrasker meg lengre. Selger brukte faktisk betegnelsen sinnsyk i sin beskrivelse av sinken han ville selge Lenke til kommentar
Battone Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jag fatter ikke at folk kan sette minstepris høyere en nypris, og da tenker jeg på den prisen pc`n hadde for 6-9mnd siden, og det værste er jo at enkelte ganger så får dem solgt det og... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 ahahahaha, VEL TALT!!!vel talt min venn lol Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 ikke snakk stygt om qxl!!! det er vår mulighet til å prakke på de uvitende med unødvendige ting Lenke til kommentar
jevel Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Dette starter vel å skli litt ut, så hvorfor ikke? Sjekk denne!!! Den tar kaka! Fyren prøver å selge programvare fra 1995! Noen som finner noe bedre? -KJ Lenke til kommentar
Battone Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Damn, og 1000 spenn skulle han ha for det og :o Lenke til kommentar
jevel Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Tror nesten jeg knuser sparegrisen, jeg... Har funnet en til her. Har Win2000PRO og NT4.0, vil bytte til Win2000PRO evt. XP PRO "for "valgfritt" PC-fabrikat." som han skriver. Høres dette noe sært ut, eller er det meg? Har ett produkt, vil bytte i samme, evt. noe bedre. Jaja. Lykke til. -KJ Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 hm... mye kan jeg da selge en P3 prosessor for?? 3000 ?? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 hm... mye kan jeg da selge en P3 prosessor for?? 3000 ?? jeg solgte en p3 750mhz for 750kr på qxl. med slotconverter til slot1. Lenke til kommentar
chil Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 hm... mye kan jeg da selge en P3 prosessor for?? 3000 ?? Seff sier seg selv Penium 3 koster tre tusen, pentium 4 fire tusen, skitt får bare to tusen for pentum 2en min --------------------------------QxlPower----------------------------------- 2mb Skjermkort Ati 3dRage2 solgt 750kr ------------------------------------------------------------------------------ Jeg kan ikke noe for at di byr så masse kan jeg...? Lenke til kommentar
endped Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 er jo mulig! Xeon prosessorene er jo i prinsippet P3 prosessorer! Og de får du fra 12-50 store lapper. 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå