Comprade Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Enig med deg lakus. Skal ikke prøve meg på MP før Sp er ferdig. Men jeg skal ta først på normal da, for å få skikkelig Halo-feeling. Mede legendary blir det altfor mye prøving og feiling til at jeg kan suge til meg historien, omgivelsene og kampene. Men etter normal skal jeg skippe heroic også gå rett på legendary, og den er mulig fra begynnelsen. Det er slik på de to andre i allefall Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Kommer til å starte på Heroic. Men jeg synes at heroic blir litt for lett, mens legendary er alt for vanskelig. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) omg feil post Endret 21. juni 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 prey er drit enkelt siden man aldri kan dø når man har fått den sjel kreftene. dø --> skyte blå og røde fugler --> lever igjen Javel? Når begynte vi og snakke om Prey i en Halo 3 tråd? Men de blir kanskje og spille på normal første gang alene, og så co-op med kamerat på Legendary etter det. men frister veldig med rett på legendary! Blir mye mer spennende! Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) så på to topics samtidig og jeg blanda sammen kommentarene ^^ Endret 21. juni 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Kommer til å starte på Heroic. Men jeg synes at heroic blir litt for lett, mens legendary er alt for vanskelig. 8914424[/snapback] Hvis selveste Lande synes legendary er alt for vanskelig, glemmer jeg bare den achievementen! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Legendary er den eneste vanskelighetsgraden jeg har likt ordentlig på de andre Halo spillene. Elsker en real utfordring i ett fantastisk spill som Halo. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Fant netopp denne på N4G: Halo 3 Achievements are surprisingly boring Ikke bra Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Ikke bra 8917219[/snapback] Det er jo subjektivt da. Sikkert mange som er storfornøyd med dem. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) jeg likte de. de er ikke for lette eller for vanskelige som som gears 10000kills ?!?! hva faen tenker de på det tar jo år!! Endret 22. juni 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 som som gears 10000kills ?!?! hva faen tenker de på det tar jo år!! 8918772[/snapback] Er jo artig å ha noe å jobbe etter da. 20.000 kills hadde vært en fin achievement i Halo 3. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Synes det skal være stas å få en achievement, å vite at man har gjort litt ekstra for å få den. Og 10k kills i Gears er ikke noe problem, Gears er per idag det spillet med de beste achievementene IMO, akkuratt vanskelig nok. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Og 10k kills i Gears er ikke noe problem, Gears er per idag det spillet med de beste achievementene IMO, akkuratt vanskelig nok. Enig med Bofelofen Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Enig. Gears of War hadde veldig gjennomtenkte achievements. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Lars’ new vehicle game type is actually set in a map you’ve caught the barest glimpse of in the recent Gamepro magazine, and one you’ll be seeing a lot more of in the near-ish future. But his game type is the thing we’re discussing here (although the scale and layout of that map makes it particularly interesting) and it’s a doozy. As we already mentioned, it requires a lot of vehicles. Everyone is armed with rockets, and it has an objective. It will have a massive appeal to fans of the original Halo for reasons we can’t discuss yet, and it will make for some of the best Saved Films ever. It is ridiculous, explosive, fast-paced and yet still manages to be coherent. Luke summarized by outrageously asserting that it would be the “greatest Halo experience ever experienced.” Hmm, lukter 'Race' her! Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Det kan bli jævla fuckings fett det!! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Det kan bli jævla fuckings fett det!! 8978146[/snapback] Race var fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå