Gå til innhold

Halo 3 Achievemnetene er ute nå

T-Bear91

Anbefalte innlegg

Enig med deg lakus. Skal ikke prøve meg på MP før Sp er ferdig. Men jeg skal ta først på normal da, for å få skikkelig Halo-feeling. Mede legendary blir det altfor mye prøving og feiling til at jeg kan suge til meg historien, omgivelsene og kampene. Men etter normal skal jeg skippe heroic også gå rett på legendary, og den er mulig fra begynnelsen. Det er slik på de to andre i allefall ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
prey er drit enkelt siden man aldri kan dø når man har fått den sjel kreftene. dø --> skyte blå og røde fugler --> lever igjen :)

Javel? Når begynte vi og snakke om Prey i en Halo 3 tråd? :ermm:

Men de blir kanskje og spille på normal første gang alene, og så co-op med kamerat på Legendary etter det.

men frister veldig med rett på legendary! Blir mye mer spennende!

Lenke til kommentar
Lars’ new vehicle game type is actually set in a map you’ve caught the barest glimpse of in the recent Gamepro magazine, and one you’ll be seeing a lot more of in the near-ish future. But his game type is the thing we’re discussing here (although the scale and layout of that map makes it particularly interesting) and it’s a doozy.

As we already mentioned, it requires a lot of vehicles. Everyone is armed with rockets, and it has an objective.  It will have a massive appeal to fans of the original Halo for reasons we can’t discuss yet, and it will make for some of the best Saved Films ever. It is ridiculous, explosive, fast-paced and yet still manages to be coherent. Luke summarized by outrageously asserting that it would be the “greatest Halo experience ever experienced.”

Hmm, lukter 'Race' her! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...