Gå til innhold

Halo 3 Achievemnetene er ute nå

T-Bear91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult, ser ut som Bungie satser på at folk skal spille offline/campaign. Kanskje en smule skuffende at multiplayerachievementene ser ut til å kunne skaffes på utrolig kort tid dog. Kommer sikkert nye over DLC en gang i tiden.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
Syns ikke den såg så ille ut jeg, de kunne kanskje ha hatt noen fler mp achievements men ellers bra :) Satset på at når det kommer nytt innhold via marketplassen som inneholder 250 poeng mer, at de blir mer mp relaterte ;)

8908321[/snapback]

Kanskje de slipper enda en retail Map Pack som vil gjøre det plausibelt å adde inn flere achievements. (Masse engelske ord, merker jeg :p )

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

Husk at denne listen ikke er "final," så forandringer kan forekomme. Kanskje Bungie eller Microsoft for å se hvilken reaksjoner de ville få, og om de burde forandre på dem ;)

Personlig syns jeg de burde få litt mer gamerscore-poeng på online-delen, og at legendary-achievementen burde være verdt mer. Den er tross alt legendarisk ;)

Endret av Comprade
Lenke til kommentar

Jeg skal starte rett på Legendary, så for meg bryr jeg meg ikke om hvor mye poeng man får for det.

MP er ikke snakk om før SP er ferdig på Legendary!

Husker ikke helt om Legendary er mulig rett fra starten? :hmm:

Og selv er jeg glad det ikke er så mange MP Achievements, rett og slett fordi jeg ikek liker Achievements som er online fordi da ender man opp med masse Gamerscore-Horer som bare booster for å få poeng.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Og selv er jeg glad det ikke er så mange MP Achievements, rett og slett fordi jeg ikek liker Achievements som er online fordi da ender man opp med masse Gamerscore-Horer som bare booster for å få poeng.

8913821[/snapback]

Heeeeelt enig:)

Btw, legendary må jo være med på starten, ellers blir det litt trist i huset:(

Håper det er noen fete skulls i år:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...