MaSo Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 noen som vet av en helt grei toutch screen som jeg kan ha i bilen? Jeg tenker å sette in en bærbar maskin i bilen og koble denne opp mot en toutch screen sånn at jeg kan spille musikken via mediaplayer på anlegget. Lenke til kommentar
frredrik Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hvor stor touch skjerm vil du ha? komplett har vel opp til 17" touch screen's Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Trenger ikke større enn 7,5" Tro ikke noen av de skjermene som er på komplett tåler minusgrader Lenke til kommentar
Hotlink Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Trenger ikke større enn 7,5"Tro ikke noen av de skjermene som er på komplett tåler minusgrader 8908842[/snapback] 7" Lilliput er vel brukt en del. Den har 12V DC inngang og er vistnok tilgjengelig med touch screen. Noen mener imidlertid at kvaliteten er så dårlig at den ikke er egnet til PC bruk. Prisen er imidlertid veldig lav, og hvis ikonene du skal betjene er store nok og de ikke har mye tekst fungerer det vel akseptabelt. Men den er ikke spesielt godt egnet om du får sol inn i bilen som lyser på skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå