Gullars Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Skal kjøpa eit .com dowmene med webhotell? Kven er billigast? Kva erfaringar har du? Må støtta php og cgi, fordel om det støtter mysql, men ikkje naudsynt. Fint med gratis sub-domene om det er muleg og MANGE mail-adresser... Men det viktigaste: billig med støtte for php/cgi + minst ei mail-adresse Lenke til kommentar
Battone Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Gå på qxl, der er det ett firma som selger en god løsning til 39,- /mnd, og fritt .com domene Lenke til kommentar
Magnus Lie Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Skal kjøpa eit .com dowmene med webhotell? Kven er billigast? Kva erfaringar har du? Må støtta php og cgi, fordel om det støtter mysql, men ikkje naudsynt. Fint med gratis sub-domene om det er muleg og MANGE mail-adresser... Men det viktigaste: billig med støtte for php/cgi + minst ei mail-adresse Jeg har min server stående hos BKmedia (www.bkmedia.no). Ikke hatt noen problemer hittil (200mb serverplass til 78kr pr. mnd), og har støtte for alt det du ber om i ditt ønske, inkl. *mange* mail-adresser... Mvh. Magnus Lie Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Gå på qxl, der er det ett firma som selger en god løsning til 39,- /mnd, og fritt .com domene Dette ser jo kjempebra ut, men nesten for godt til å vera sant... Er du kunde? Hadde vore kjekt å høyra frå ein som har brukt dei om dei faktisk kan gje så mykje som dei lover. I så fall kjøper eg der utan tvil Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Eg har vore kunde der, eller så var det eit lignande selskap på qxl... Hadde iallefall ingen problem... Og du kan jo sjå ka karakter han har på qxl også da Lenke til kommentar
JanThore Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg bruker BKMedia, er veldig fornøyd. Du kan velge mellom standard, medium og large. Selv kjører jeg med medium med 500 mb lagringsplass og 5 gb trafikk pr mnd, ubegrenset med epostadresser,mysql,php,+++. Med i pakken har du også som admin, eget brukerpanel hvor du oppretter nye brukere. Bruker får ftp tilgang og et gitt antall mb plass. En annen ting som er bra hos bkmedia er supporten. Du får svar veldig fort. Så ta en titt selv på http://www.bkmedia.no mvh Jan Thore http://jtk.no Lenke til kommentar
tgronli Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg har også mitt webhotell hos BKMedia..... og er MEGET fornøyd med dem. De støtter alle dine krav, og du blir garantert fornøyd med supporten deres. Du får også her et gratis domene, og det er ingen oppstartspris. Anbefales virkelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå