EkanTrike Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 En slik melding får jeg når jeg prøver og kopiere noe fra min interne HD til min eksterne HD. Selv om min Interne HD har plenty plass og samme har min Eksterne HD. Litt fakta: WD Raptor 69,2GB - Ledigt: 42,8GB WD My Book 298GB - Ledigt: 178GB Filene jeg skal overføre er på 7,84GB Så hvorfor får jeg melding om at det ikke er nok plass på den eksterne HDen? Har ikke vert borti Windows på snart 1 år så kan være jeg har oversett noe men hva Lenke til kommentar
Magnus Lie Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Regner med at den eksterne disken din er formatert i FAT32, som ikke støtter filer større enn 4GB. Konverter til NTFS og dine problemer er løst. Lenke til kommentar
EkanTrike Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Regner med at den eksterne disken din er formatert i FAT32, som ikke støtter filer større enn 4GB. Konverter til NTFS og dine problemer er løst. 8902265[/snapback] Vil det samme problemet være med en intern disk? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det spiller jo ingen rolle om disken er intern eller ekstern. Som nevnt, det er filsystemet FAT32 som ikke kan håndtere filer større enn 4GB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå