Gå til innhold

Manhunt 2 bannlyst i Storbritannia (PS2/Wii)

Anbefalte innlegg

lurer på om traffik ulykker gikk opp etter caramageddon?. haha!

9200635[/snapback]

Nei, men antall drepte i trafiken går heldigvis nedover, men ikke så mye som en skulle tro med bedre veier og mer trafikksikre biler. Forøvrig er det flere og flere som kjører fortere, og gjennomsnittsfarten i trafikken går oppover, selv om ikke nødvendigvis fartsgrensene gjør det.

Kan jo ha noe med bilspill å gjøre? Men det er selvfølgelig flere ting som spiller inn, akkurat som det gjør med vold, det er ikke en faktor ålene som står ansvarlig for alt, men mange faktorer som arbeider sammen.

http://www.teknofil.no/wip4/bilspillere_fa.../d.epl?id=12488

EDIT: La til link.

Endret av farballa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

igjen har alkohol noe av skylda, i usa står fyllekjøring for 40% av dødfall på veiene, det er 17 000 mennesker som kunne vært i live hvert år, hvis folk ikke bare hadde drukket og kjørt, i teorien et problem som skulle kunne løses lett, men som nevnt får alkohol deg til å gjøre ting du ikke ville gjort edru

Lenke til kommentar

farballa, Hva med filmer som Fast and the Furious? Ungdommen må ha det fra en plass at det er kult å kjøre uten sikkerhetsbelte og veldig fort slik at vanlige mennesker også havner i dødsfare der de kjører, kan det ha noe med å gjøre at filmstjerner som er forbilder for mange spiller rollemodeller i filmer som har slike holdninger?

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare gjøre det enkelt, forby alt som påvirker på en eller annen måte. Dvs mat, nyheter, biler, sex etc. Alt.

Så får man en perfekt liten verden hvor alle er perfekte, ingen ting påvirker dem og alt er fryd og gammen.

Er det ikke det frontfigurer som Thompson er ute etter da?

Lenke til kommentar
farballa, Hva med filmer som Fast and the Furious? Ungdommen må ha det fra en plass at det er kult å kjøre uten sikkerhetsbelte og veldig fort slik at vanlige mennesker også havner i dødsfare der de kjører, kan det ha noe med å gjøre at filmstjerner som er forbilder for mange spiller rollemodeller i filmer som har slike holdninger?

9218739[/snapback]

faktisk er kappkjøring mer eller mindre eksitert siden menneske oppdaget hjulet.

Lenke til kommentar
Tror det er mange som ikke har sett slike filmer men som likevel synes det er kult å ikke ha på belte, det er jo liksom mote.

9219943[/snapback]

Visst er det på "moten". Store selskaper bruker gigantbeløp på reklame for å få sine produkter på "moten" slik at flere kjøper det. Disse store selskapene er så overbevist om at TV kan påvirke at de bruker hundrevis av millioner på reklame der, jeg tror ikke at dette er helt resultatløst eller at alle disse pengene er totalt bortkastet.

Lenke til kommentar

Men var det et firma som gjorde det å dra sokker så langt opp som mulig på leggen, så ikke veldig lenge siden i Norge kult? Det er jo alt mulig som påvirker en person som de bak meg har skrevet.

det er jo folk som fikk de klærne på moten til å begynne med og så kastet disse firmaene seg på og prøvde og selge på den og prøvde å påvirke flere til å synes at det var kult. Det fleste slike firmaer gjør er å høre på forbrukere om hva de synes er kult.

Endret av gormers
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-qfohT7

Så det diskuteres hett her fortsatt ser jeg. Men er det noen som vet om når dette spillet kommer i butikken ? evt om det kommer i det hele tatt. Hadde gledet meg til å spille i sommer men..

Lenke til kommentar
http://www.break.com/index/news-reporter-l...at-tragedy.html

Slik virkning omtrent har desensitivering, de fleste jeg kjenner til vedkjenner at de blir desensitivert men at "det begrenser seg til uvirkelig vold". Men det har lite å om volden er virkelig eller uvirkelig, det er omtrent like morsomt likevel.

9285562[/snapback]

404 Page Not Found. Ja, jeg blir litt småsur av slike linker, Pycno! :)

Lenke til kommentar

Slik virkning omtrent har desensitivering, de fleste jeg kjenner til vedkjenner at de blir desensitivert men at "det begrenser seg til uvirkelig vold". Men det har lite å om volden er virkelig eller uvirkelig, det er omtrent like morsomt likevel.

9285562[/snapback]

404 Page Not Found. Ja, jeg blir litt småsur av slike linker, Pycno! :)

9293961[/snapback]

http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=347936

Den linken burde virke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=347936

Den linken burde virke.

9300657[/snapback]

Jeg syns det hørtes det ut som om han lo av noe annet egentlig (noe som morsomt som foregikk seg bak kamera kansje :hmm: ) men om han nå faktisk lo av selve ulykken håper jeg han får/har fått sparken

9304474[/snapback]

Ja, jeg tror nok også at han ler av noe annet bak kamera ja. Du hører også at han prøver å unnskylde seg, men stakkaren har vel fått latterkrampe av et eller annet. Litt kjedelig situasjon uansett

Lenke til kommentar

Hva som var årsaken til at han begynte å le kan vi ikke vite. Det er også uungåelig med mennesker i den type jobb at de ikke kan bry seg. Hvis de skulle bry seg om alle dødsmeldingene de må fortelle om hver dag til millioner av mennesker, skulle de holde ut lenge. Dette er uavhengig av voldsmedia, dette er knyttet til det virkelige liv. Derimot skal de holde en alvorlig tone som sømmer seg, og dette er nok heller et sjeldent unntak.

Lenke til kommentar

9285562[/snapback]

Denne desensitiveringen du snakker handler mer om aa taale aa se vold og blod. Den oker ikke terskelen for aa utfore vold selv paa andre.

Lenke til kommentar

Rockstar has announced that the modified Manhunt 2 has finally been given a M rating in the US, clearing the way for an October 31 release.

Eurogamer

Sikkert tidlig november her. Kan bli bra, men liker ikke tanken på å spille et sensurert produkt.

Uansett et flott PR-stunt fra Rockstar. Både bannlysingen og utsettelsen av GTA4 er perfekt timet for at dette skal bli en hit i julesalget.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Noen som vet nøyaktig hva som er endret i den sensurerte utgaven ? Håper det kommer en "Hot Coffee" fix til dette spillet også :=)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...