Gå til innhold

Skoeske-kabinett, trenger tips!

Anbefalte innlegg

Eg vurderer å kjøpe et så-kalt skoeske-kabinett (micro atx) , som for eks. denne: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=A...UBEBB&mcat=c435

Men eg lurer på kordan det e med plassen i et slikt kabinett, då tenker eg spesielt på skjermkort. Vil for eks. et 8800 GTS passe inni et sånt kabinett uten at det blir veldig trangt om plassen? Og kor bra kjøling e det i slike kabinett? Veit at det e litt forskjellige størrelser, men e det nokken her som har ein god anbefaling på et skoeske-kabinett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Søk også på Mini-itx. Kan hende du finner noe passende i det formatet.

8902251[/snapback]

Du er klar over at et mini-itx er en mindre formfaktor enn micro-atx?

Lenke til kommentar
Søk også på Mini-itx. Kan hende du finner noe passende i det formatet.

8902251[/snapback]

Du er klar over at et mini-itx er en mindre formfaktor enn micro-atx?

8932819[/snapback]

Nå er ikke jeg rakettforsker, så keg skal være helt ærlig og si at jeg ikke helt skjønner hva du legger i ordet formfaktor.

Jeg vet at mini-itx er mindre både i fysisk størrelse (og med en annen form på kort) og at de støtter færre funksjoner ofte. Vet jo ikke helt hva som er hensikten med maskinen som skal bygges, men jeg har selv vurdert å bygge inn maskiner i kjøkkenskapet mitt og i bilen med mini-itx og flashdrive emd feks DSL som OS. For å ha en internettmaskin på kjøkkenet og til å å drive multimedia i bilen. Men det har foreløpig blitt med planen dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...