Nvidia_boy Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Eg vurderer å kjøpe et så-kalt skoeske-kabinett (micro atx) , som for eks. denne: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=A...UBEBB&mcat=c435 Men eg lurer på kordan det e med plassen i et slikt kabinett, då tenker eg spesielt på skjermkort. Vil for eks. et 8800 GTS passe inni et sånt kabinett uten at det blir veldig trangt om plassen? Og kor bra kjøling e det i slike kabinett? Veit at det e litt forskjellige størrelser, men e det nokken her som har ein god anbefaling på et skoeske-kabinett? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 http://www.nccamp.com/shoebox/index.html http://www.englishrussia.com/?p=510 Osv.. bare bruke google Lenke til kommentar
Nvidia_boy Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Var kanskje litt dårlig formulert, men meinte et alu/stål kabinett i det man kaller skoeske-størrelse;) eller microATX Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Aha, det er vel egentlig bare å ta målene. Tror et 8800 vil være litt trangt.. men.. EDIT: Du kan endre tittelen til "Mico-ATX - Trenger tips!" eller noe slikt Endret 20. juni 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Søk også på Mini-itx. Kan hende du finner noe passende i det formatet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Søk også på Mini-itx. Kan hende du finner noe passende i det formatet. 8902251[/snapback] Du er klar over at et mini-itx er en mindre formfaktor enn micro-atx? Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Søk også på Mini-itx. Kan hende du finner noe passende i det formatet. 8902251[/snapback] Du er klar over at et mini-itx er en mindre formfaktor enn micro-atx? 8932819[/snapback] Nå er ikke jeg rakettforsker, så keg skal være helt ærlig og si at jeg ikke helt skjønner hva du legger i ordet formfaktor. Jeg vet at mini-itx er mindre både i fysisk størrelse (og med en annen form på kort) og at de støtter færre funksjoner ofte. Vet jo ikke helt hva som er hensikten med maskinen som skal bygges, men jeg har selv vurdert å bygge inn maskiner i kjøkkenskapet mitt og i bilen med mini-itx og flashdrive emd feks DSL som OS. For å ha en internettmaskin på kjøkkenet og til å å drive multimedia i bilen. Men det har foreløpig blitt med planen dessverre. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Om du skal ha et micro-atx kabinett som har plass til 8800GTS kan du kjøpe LanBOX Lite, er litt dypt, men det er plass til et 8800GTS, og kanskje et GTX, og ser flott ut i samme slengen. Har det selv, og det er med en margin på 2-3 cm plass til 8800GTS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå