tidus2k4 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Ettersom rettighetene til Halo the movie er plukket opp av Fox som ekslusivt støtter Blu-Ray kan Halo filmen ende opp å bli "ps3" eksklusiv om man ser det i lys av spillmaskiner. There's an interesting rumor/talking point going around that the Halo movie may actually only get to see the light of day on Blu-ray players as FOX has picked up the primary license rights to the Halo Movie and they are indeed exclusively backing the Blu-ray format which could leave HD-DVD out in the cold. Kilde Jeg setter personlig en knapp på at noen vil bla opp for stoppe dette, men vi får se. Endret 20. juni 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Doh jeg skreiv også om det på Blu-Ray vs HD-DVD Hah denne var litt funny viss det hadde vært fakta Halo movie on Blu-Ray Dette innlegget har blitt redigert av Zaleeeek: i dag, 08:22 Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Oh dou.. da kan vi kanskje lukke denne Hadde vært litt ironisk ja, om 360 eierne ikke kunne bruke sin Hd-dvd addon til å spille av filmen. Endret 20. juni 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 det er jo litt tøft da viss dette skjer for da får kanskje MS Blu-Ray og det er jo posetivt I det siste Gamereactor bladet sto ryktene at MS skulle få til Blu-Ray Add on til 360 Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Nå er jo Halo filmen lagt på is så å snakke om en Blu-ray utgivelse nå er jo passe idiotisk. Fox har rettigheten til å distribuere ting relatert til Halo spillet, men jeg har ikke sett at det har blitt nevnt noe om filmen. Fox will handle Halo licensing "a broad array of products, from books to apparel to collectible merchandise." But don't expect it to stop there! Elie Dekel, exec VP of domestic licensing for Fox, "said he's confident his division can continue to sell licensed products in the next few years until a fourth Halo game comes out." Or maybe, if they sell enough Master Chief underwear, they'll just keep going until the movie comes out. Fatter ikke helt hvorfor det står PS3 og 360 i tittelen til tråden Det er jo ikke spillet vi snakker om. Tror det er likegyldig for MS om filmen kommer på Blu-ray eller HD-DVD bare de tjener penger på det. I utgangspunktet var jo filmen et samarbeid mellom Fox og Universal så da ville det vel ha vært naturlig at filmen kom på begge formatene Lenke til kommentar
haalo Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Ville endret trådtittelen litt. Før jeg leste førsteinnlegget forberedte jeg meg på å kommentere hvor langt ut på jordet disse ryktene er . Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Ville endret trådtittelen litt. Før jeg leste førsteinnlegget forberedte jeg meg på å kommentere hvor langt ut på jordet disse ryktene er . 8902583[/snapback] Gi nå Sony-gutta litt morro i hverdagen da Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Fatter ikke helt hvorfor det står PS3 og 360 i tittelen til tråden Det er jo ikke spillet vi snakker om. Tror det er likegyldig for MS om filmen kommer på Blu-ray eller HD-DVD bare de tjener penger på det. I utgangspunktet var jo filmen et samarbeid mellom Fox og Universal så da ville det vel ha vært naturlig at filmen kom på begge formatene 8902566[/snapback] Tviler på at de stiller seg LIKEGYLDIG, altså at de gir komplett faen, til dette.. At filmen som følger opp spill som noen mener definerer selskapets konsoll skulle utelukkende komme på et hd-format som konsollen ikke støtter, vil nok i minste fall få noen MS-exec's til å rynke på noen bryn. Blir som om FFVII:AC skulle komme utelukkende på HD-DVD Ellers så stemmer det som du sier at å skrive PS3 og 360 i tittelen isteden for Blu-ray og HD-DVD er bare forvirrende og teit. Og også at FOX bare har lisensrettighetene (forløpig ) til merchandise.. Så til vi får høre noe mer om selve filmen så velger jeg å tro at den fremdeles er på is. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Tror heller MS vil se Halo filmen død og begravet for alltid enn at den blir gitt ut på Blu-Ray som er erkekonkurentens salgsargument i PS3 Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Tviler på at filmen kun kommer på Blu-Ray, men skulle dette faktisk skje så kan jo dette gi Microsoft et eksta puff i baken til å lage en Blu-Ray spiller til X360. Og hvis prognosene slår til, og nylige hendelser tas i betrakning, så kan det virke som om Blu-Ray ser ut til å vinne format-krigen....så Microsoft vil kanskje etterhvert se seg "nødt" til å lage en Blu-Ray spiller uansett. Endret 20. juni 2007 av LioKaiser Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Ville endret trådtittelen litt. Før jeg leste førsteinnlegget forberedte jeg meg på å kommentere hvor langt ut på jordet disse ryktene er tongue.gif. No way.. pr stunt Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hvis jeg ikke tar grundig feil, har ven M$ endel og si i bungie, derfor ville jeg syntes det var rart, at hvis M$ har endel og si, de tidligere Haloene vært kun på Xbox, hvorfor i alle dager skulle det komme ut på Blu Ray, som andre sier er salgsargumentet til erkefienden? Virker litt opp ned, syntes nå jeg.. Sikkert muligens et salgstriks fra sony sin side, om å få solgt flere PS3er. Men det er min mening, kritiser meg om dere vil Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) MS eier sikkert en god del av bungie ja, men når de har solgt rettighetene til alt mulig tullball utenom spillene (som en film) til fox, så bestemmer fox hvor ditt og datt havner. Fox støtter på nåhverende tidspunkt Blu-Ray eksklusivt. Men for all del.. jeg er sikker på at MS på en eller annen måtte vil hindre dette dersom/når filmen kommer ut. $$ching ching$$. Unntaket blir hvis HD-DVD går i graven. Endret 20. juni 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 xD Men fra spøk til revolver; er det bare jeg som synes det er tragisk at HD DVD og Blu-ray-formatene skal bli en del av "konsollkrigen"? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Ser ironien i tråden, men det burde være at Halo er bedre på PS3, siden 360 kan ifølge ryktene spille DVD, som Halo også er tilgjengelig på. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 det er jo litt tøft da viss dette skjer for da får kanskje MS Blu-Ray og det er jo posetivt I det siste Gamereactor bladet sto ryktene at MS skulle få til Blu-Ray Add on til 360 MS har aldri sagt at de ikke støtter Blu Ray formatet, bare at de har gjort sitt valg foreløpig med HD-DVD. Men hvhis Blu Ray får overtaket så sier de at de ikke har noen problemer med og bytte format. Dette vil selvfølgelig alle PS3 blodfans hoppe på og rope ut så høyt at ingen ikek har hørt om det til slutt. Men synes emnetittelen er enormt misvisende. Det handler jo absolutt ikke om hvilken konsoll som kan spille av hvilket format eller hvilken konsoll som får Halo 3. Med det sagt så tviler jeg veldig sterkt på at noen vil tørre og sponse denne filmen med de enorme pengesummene det vil koste og lage denne filmen, som nesten garantert kommer til og bli en av de dyreste på mange år. Hvis ikke MS selv legger penger inn i dette så tviler jeg på at filmen kommer ut. Og hvilket format det kommer ut i da tror jeg virkelig ikke er noe spørsmål ettersom det er MS sitt konsept hele Halo franchisen. Da blir det bare HD DVD, eller både HD DVD og Blu-Ray Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Emnetittel på tråden er totalt misvisende men det er ikke noen bombe med tanke på hvem som er trådstarter Spill som blir film er ikke akkuratt kjent for å bli bra heller så om dette kommer på BR og eventuelt ikke HDdvd spiller for meg veldig liten rolle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå