Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette synes jeg høres helt utrolig ut, er tatt fra planetgta.com

"A Rockstar PR guy started walking Niko through the city while he spoke to me about various features in the game...more music than ever...lots of Eastern European music that hasn't been released in America...very cool stuff. But perhaps the coolest thing I saw while he was playing was when he stopped touching the controller. Niko stood still while Steve was occupied with something and right there, a taxi got rear-ended by another car. What followed was pure magic."

"The cabbie and the guy who hit the taxi jumped out of their cars and approached each other. Once they got in to each others' face the fists started flying. Meanwhile, cars are honking for the two vehicles to get out of the way. The two keep slugging away and a cop pulls up. He jumps out with his pistol drawn and both men throw their hands to the sky, surrendering. The cop then drags the cabbie away (he punched first), puts him in the backseat of the cop car and drives off. The other driver returns to his car, gets in and pulls away."

Gleder meg til bare å stå på fortauskanten og se på hva som kommer til å skje :D

Lenke til kommentar

"A Rockstar PR guy started walking Niko through the city while he spoke to me about various features in the game...more music than ever...lots of Eastern European music that hasn't been released in America...very cool stuff. But perhaps the coolest thing I saw while he was playing was when he stopped touching the controller. Niko stood still while Steve was occupied with something and right there, a taxi got rear-ended by another car. What followed was pure magic."

"The cabbie and the guy who hit the taxi jumped out of their cars and approached each other. Once they got in to each others' face the fists started flying. Meanwhile, cars are honking for the two vehicles to get out of the way. The two keep slugging away and a cop pulls up. He jumps out with his pistol drawn and both men throw their hands to the sky, surrendering. The cop then drags the cabbie away (he punched first), puts him in the backseat of the cop car and drives off. The other driver returns to his car, gets in and pulls away."

Gleder meg til bare å stå på fortauskanten og se på hva som kommer til å skje :D

Jeg vet ikke om jeg overlever til release for å være helt ærlig, kommer snart til å eksplodere av glede.

Lenke til kommentar

Bare jeg som fikk orgasme nå? Jeg elsker sånne tilfeldige ting :yes:

Lenke til kommentar

Vanvittig bra! Jeg gleder meg bare mer og mer! Hvordan kan jeg få de neste 14 dagene til å gå fortere??

Endret av nitraM_8
Lenke til kommentar

Vanvittig bra! Jeg gleder meg bare mer og mer! Hvordan kan jeg få de neste 14 dagene til å gå fortere??

Hmm, kanskje lade opp med å spille litt av de andre GTA spillene? :)

Lenke til kommentar

Har allerede spillt igjennom Vice City på data;) San Andreas fungerer ikke på den nye PS3'en så får ikke spillt det :hrm:

Lenke til kommentar

Har allerede spillt igjennom Vice City på data;) San Andreas fungerer ikke på den nye PS3'en så får ikke spillt det :hrm:

Ahh stemmer det! Pokker kan jo ikke spille gamle spill nei...

Men nå ha pokker meg far vert å kjøpt en 50" flatskjerm til "min" stue! Spilling kommer til å bli koos :love:

Lenke til kommentar
Skal arangere lan så snart jeg får tak i det så kan kompisene mine sitte og nerde wow i stue nr. 2, mens jeg spiller Gta hele natten for meg selv :D

Hah, skal du arrangere LAN bare så du kan forlate dem og spille GTA IV alene? Hva er vitsen med det? Du håper at de kommer løpende misunnelig inn på rommet ditt, voldtar deg med en flisa tresko og spiller GTA IV selv el.no? :wee:

Endret av Erasus
Lenke til kommentar

Speller GTA3 nå. Ikke at det er det beste gta, men eneste jeg har.

Lenke til kommentar
Da kan jeg sitte nede i stua og spille hele natten med høy lyd uten at mamma og pappa reagerer :D + at jeg vil se vennene mine sjalu :devil: (Håper bare ikke at gta blir så bra at folk er villige til og voldta folk med samme kjønn for og spille det :ermm: )

Hva om de begynner å gråte av frustrasjon, pakker sammen og drar hjem? :cry:

Lenke til kommentar
Tja Thomas, se 4 innlegg opp. Også quotet 1 og 2 innlegg opp.

Urgelol, jeg får ikke endret orderen til PS3versjonen av GTA IV da releaseleveransen er utsolgt hos AS. Og kan ikke være helt nerd å kjøpe begge versjonene

MEn viss det er slikt att PS3 er bedre grafiskt enn 360 så selger jeg 360 versjonen på QXL.no og kjøper PS3versjonen :)

Lenke til kommentar
Da kan jeg sitte nede i stua og spille hele natten med høy lyd uten at mamma og pappa reagerer :D + at jeg vil se vennene mine sjalu :devil: (Håper bare ikke at gta blir så bra at folk er villige til og voldta folk med samme kjønn for og spille det :ermm: )

Hva om de begynner å gråte av frustrasjon, pakker sammen og drar hjem? :cry:

Hehe, kompissene mine er ikke så gta frelst som vi er tror jeg, de spiller nok wow uansett, men om de stikker så stikker dem sikker etter the parents har lagt seg og da kan jo jeg spitte og spille videre alene :D Hva skal man med venner når man har GTA IV :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...