Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
har forhåndsbestilt GTA på en spaceworld butikk i oslo også lurer jeg på om når dere tror de får det inn og tror dere det da er mulighet for meg å hente det før 29. hvis de har det? Har opplevd før at forskjellig butikker har gitt meg spillet før utgivelses dato...

 

hvorfor ikke bare bestill det fra absoluttspill.no så dumper det ned i postkassen din, før den 29. håper på lørdag den 26

Lenke til kommentar
har forhåndsbestilt GTA på en spaceworld butikk i oslo også lurer jeg på om når dere tror de får det inn og tror dere det da er mulighet for meg å hente det før 29. hvis de har det? Har opplevd før at forskjellig butikker har gitt meg spillet før utgivelses dato...

 

hvorfor ikke bare bestill det fra absoluttspill.no så dumper det ned i postkassen din, før den 29. håper på lørdag den 26

 

Har de lov til det da? :O

Lenke til kommentar
det er aldersgrense for de i butikken, men det er få som bryr seg, de selger uansett.

 

 

Akkurat som å kjøpe snus nesten..

 

Bortsett fra at der er det bare utlendinger som lar deg kjøpe, men så er det jo ikke akkuratt få av dem heller da..

 

 

haha, måtte le litt av den gitt!:p hvor lang tid tar det ca. før cheats og "hidden package map" og sånn kommer ut? og nei, jeg bruker ikke cheats i story greia men er alltid gøy å ta noen runder rampage med cheats uten og save. Og digg å ha et hidden package map så man kan krysse av de man har tatt... Finne alle på egenhånd blir litt mye for meg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
har forhåndsbestilt GTA på en spaceworld butikk i oslo også lurer jeg på om når dere tror de får det inn og tror dere det da er mulighet for meg å hente det før 29. hvis de har det? Har opplevd før at forskjellig butikker har gitt meg spillet før utgivelses dato...

 

hvorfor ikke bare bestill det fra absoluttspill.no så dumper det ned i postkassen din, før den 29. håper på lørdag den 26

 

Har de lov til det da? :O

 

jeg får alltid et spill fra dem dagen før..

så mest sansynelig sender de på mandag så da er det hos meg på tirsdag

men hvis de sender det på fredag får jeg det på lørdag.

slik at alle sak få det på mandag eller tirsdag

Lenke til kommentar
det er aldersgrense for de i butikken, men det er få som bryr seg, de selger uansett.

 

 

Akkurat som å kjøpe snus nesten..

 

Bortsett fra at der er det bare utlendinger som lar deg kjøpe, men så er det jo ikke akkuratt få av dem heller da..

 

Du tar ganske feil der as.. ;P.. Noen utlendinger er jævlig strenge med sånt.. xD

Lenke til kommentar

Svirrer rundt så mye feilaktig informasjon om aldersgrenser på spill her nå, at jeg føler det burde belyses.

 

Vi har flere aldersmerkinger i Norge, men i all hovedsak følger vi ESRB, som er et organ som aldersmerker spill ol. Det er ikke lovpålagte aldersgrenser på spill i Norge, ergo er det derfor helt feil som noen sier over, at det er som med spill, som det er med snus/alkohol/osv. Unntak er om Statens filmtilsyn forbyr spillet, da blir det en ulovlig vare, og kan dermed ikke kjøpes noen plasser.

 

Det er ene og alene opp til butikkene selv å bestemme hvem som skal få kjøpe spill med aldersgrense. De fleste store kjedene har som policy at de følger den anbefalte aldergrensen (ESRB). Siden utsalgssteder altså ikke er lovpålagt å sjekke alder på de som kjøper spill, kan det i enkelte tilfeller være mulig for personer under 18-år å anskaffe for eksempel, GTA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...