Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

399 tviler jeg sterkt på at noen kommer til og selge det for :p men platekompaniet pleier jo å være ganske billig^^ ingen som har lyst til og bestille med visa for meg da, så kan betale tilbake :D

 

Njaa, elkjøp solgte da gears of war for 399, og gta iv er en vesentlig større release, så du skal aldri si aldri :)

 

eller 299kr :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, Elkjøp har det med å gruse store titler på snørra og tape shitloads med penger på de. Men de tjener jo penger på å få folk i butikkene sine da. Men det vil kun være Elkjøp som selger Special Edition-utgaven.

 

Lefdal og Expert også, kanskje? :) Sant det at de taper penger.

Jeg jobbet på FotoKnudsen og sammenlignet brosjyrer med sjefen, blant annet en fra Expert, og på det ene kameraet tapte de 600 kr eller noe sånt.

Lenke til kommentar
En butikk her i Bergen selger Special Edition og.

Er vel EBgames det?

 

Det er vel ein EBgames på lagunen om eg ikkje husker feil. Spiderman eller game som ligger i foreningssgaten i sentrum har kanskje den. Prøver den eg. Gidder ikkje å dra meg helt opp på lagunen.

Endret av mafiaman
Lenke til kommentar

For det første, we all dream of a team of carraghers, og for det andre, så har KE Media (Den norske distributøren av GTA 4) fortalt oss at de har solgt alt som er av Special Edition til Elkjøp. Det skulle da tilsi at det kun blir Elkjøp som selger det..?

Lenke til kommentar
For det første, we all dream of a team of carraghers, og for det andre, så har KE Media (Den norske distributøren av GTA 4) fortalt oss at de har solgt alt som er av Special Edition til Elkjøp. Det skulle da tilsi at det kun blir Elkjøp som selger det..?

 

(Akuratt, du har skjønt det :yes:)

 

Men har også sett at det selges andre plasser i Norge. Blandt annet på EBgames og elprice.

 

PS: Jeg har forhåndsbestillt SE på elkjop.no og der står det at special edition kun er tilgjengelig i nettbutikken. Siden elkjøp har kjøpt alle special editions, betyr dette at dere/jeg 100% sikkert har den til release datoen?

Fikk mail fra dvdhuset.no i dag der det sto at de ikke fikk inn nok til 29. april og at jeg ikke fikk den på dagen derfra. Er nok veldig sansynlig at dette er tilfellet de fleste andre plassene også da...

Endret av Carragher23
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...