Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Naturligvis kommer de an på hvilken butikk du kjøper fra.

Narvesen og expert kan fort ta 600 for det.

Men går du på platekompaniet eller elkjøp kan du fort få det for 499 eller 399 hvis du er ytterst heldig ;D

Lenke til kommentar

http://kotaku.com/379179/gta-iv-rumored-intro-real-or-fake <---- Video..

 

Receive breaking news and weekly top stories

« next »

YOU MAKE THE CALL

GTA IV Rumored Intro: Real or Fake?

 

Alright, well, this had me last night, but now I am not so sure. And while I was dithering over whether the video here is in fact real, or a fake, I missed out on an actual leak of an actual trailer for the animated Star Wars: The Clone Wars. And it was taken down from YouTube before I could save the video.

 

But this has been up for a solid two days, Rockstar hasn't demanded it be taken down (could they? I dunno) and the comments on its YouTube page point out a zillion problems with it. But what do they know? It is time for Kotakopolis to pass judgment: Is this real or is this fake? You make the call! Vote after the jump.

Endret av Henry9
Lenke til kommentar

Er det noen som har sett de nyeste klippene på gta IV siden?

 

Det er i alle fall bra at de slipper mer enn bare trailere ..:p

Av alle folkene man møter så synest jeg at forskjellen er veldig stor. (Russere, Gangstaz:P, forretnings folk, jamaicanere, mafia og korrupte purker)

 

Playboy X var uansett den kuleste hehe....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
399 tviler jeg sterkt på at noen kommer til og selge det for :p men platekompaniet pleier jo å være ganske billig^^ ingen som har lyst til og bestille med visa for meg da, så kan betale tilbake :D

 

Halo 3 kosta bare 399 da det kom ut ;D

Men det var vel kanskje en tap-kampanje? ;]

Lenke til kommentar
399 tviler jeg sterkt på at noen kommer til og selge det for :p men platekompaniet pleier jo å være ganske billig^^ ingen som har lyst til og bestille med visa for meg da, så kan betale tilbake :D

 

Njaa, elkjøp solgte da gears of war for 399, og gta iv er en vesentlig større release, så du skal aldri si aldri :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...