Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PS, sjekk ut min nye signatur, boys ;O

Ja, ser den har nå endelig kommet ut i en forbedret utgave, helmaks fug!

 

Signaturen til fugl må være en av de ytterst få her fra forumet, som faktisk har brent seg fast i minnet mitt.

Den er så enkel som den er genial og kombinert med avataren slår den spikeren tvers gjennom kista.

Tenker meg Peter fra family guy som den neste Niko Bellic. :wee:

Lenke til kommentar

Ser jo på sett og vis veldig realistisk ut..Leste i en artikkel at eksempelvis bilene blir skitne etterhvert og må vaskes hvis du vil holde den ren,du må betale 5 dollar for å komme gjennom bomringen eller du kan bare kjøre den ned. Massevis av artige smådetaljer. Kan også få en guidet helikoptertur mot betaling..:p. Er utrolig mye annet man kan gjøre enn sideoppdragene,men det er jo standard GTA:)

Lenke til kommentar
Ser jo på sett og vis veldig realistisk ut..Leste i en artikkel at eksempelvis bilene blir skitne etterhvert og må vaskes hvis du vil holde den ren,du må betale 5 dollar for å komme gjennom bomringen eller du kan bare kjøre den ned. Massevis av artige smådetaljer. Kan også få en guidet helikoptertur mot betaling..:p. Er utrolig mye annet man kan gjøre enn sideoppdragene,men det er jo standard GTA:)

 

aahh herlig at man kan vaske bilene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...