Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen her som helt erligt aldri har brukt koder på GTA?

 

Spiller gjennom historien. Når det er gjort tuller jeg rundt med koder. Alltid like morsomt å fly bilder :p

 

Haha, enig!

 

Jeg lagrer aldri når jeg har brukt koder, bruker bare koder for å leke meg ei stund, men aldri for å komme meg videre, det blir for dumt.

Lenke til kommentar
Er det noen her som helt erligt aldri har brukt koder på GTA?

 

Spiller gjennom historien. Når det er gjort tuller jeg rundt med koder. Alltid like morsomt å fly bilder :p

 

Haha, enig!

 

Jeg lagrer aldri når jeg har brukt koder, bruker bare koder for å leke meg ei stund, men aldri for å komme meg videre, det blir for dumt.

 

Var en gang det monga seg helt i San Andreas. Jeg drev å øvelseskjørte, og trykket ganske vilt rundt på tastaturet. Plutselig stod det "Cheat Activated" og et fly dukket opp ved siden av. Jeg hadde da akkurat klart oppdraget, og ville absolutt ikke gjøre det igjen, det endte da med at det kom sånn drittmelding da jeg skulle lagre selv om jeg egentlig aldri cheata. æss.

Endret av nils2911
Lenke til kommentar

Blir vel å herje litt rundt i starten til jeg får et safehouse. Et godt tips er alltid å kjøre litt taximissions for å bli kjent i byen. De færreste nordmenn er lommekjent i New York slev om vi alle har hørt om Manhattan, Times Square og Bronx.

 

Sikkert noen artige politi og ambulansemissions som kan være greie å ta i starten for å komme til litt ukjente plasser. Eller så blir det vel å knote rundt på i bakgater og smug for å finne våpen, helse og annet. Trur det kan være lurt å kjøpe noen bittesmå klistermerker med symboler på som man kan klistre på papirkartet som forhåpentligvis følger med spillet. Ser for meg små sølvstjerne for Police Bribe, noe sorte rundinger for armour. Små hjerter sier seg vel selv. Kjekt å ha når helvette er løs og man er sønderskutt og uten ammo!

 

Alltid morsomt å spille nye spill Online når folk ennå ikke har funnet ut av de stygge triksa som ødelegger gameplayet. Med så mange online moduser så blir det nesten vanskelig å bestemme seg for noe å spille. Blir nok MANGE timer brukt i dette spillet.

 

Selv spiller jeg GTA:Vice City Stories for ps2 på PS3 for tiden. Mye artige missions der man skal overta andre gjengers bygninger og drive med smugling, prositusjon og utpressing. Sånt vil vi ha i GTA4! Får inntekt av alle bygninger man eier. Tjener nå over 100.000 om dagen og har et rimelig generøst våpenbudsjett :-)

 

Sabre Turbo er kongebil!

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar
Skulle bare mangle å ikke få det kartet, er veldig vanskelig i starten når man ikke har noe aning om hvor man finner armor, litt våpen og diverse annet dill dall.

 

Jepp, er sant det. Men våpen og ammo har vel aldri blitt vist på kartet? Er vel Ammu-Nation som er eneste plassen å skaffe seg våpen via kartet.

 

Det jeg kommer til å like veldig godt med GTA4 som er annerledes enn de andre, er at man ikke finner våpen overalt slik som før. Man må dra å kjøpe, eller få via oppdrag, eller drepe andre som har våpen for å få, og ikke bare finne en RPG på bakken i et smug lenger :)

Lenke til kommentar
Og et siste spørsmål! I tidligere GTA versjoner så ble ikke sivile folk fengslet eller tatt av politiet visst de slo deg, er det noen endring på dette? Ville vært fett visst noen hadde slått Niko og blitt dælja i bakken av en politi mann og fengsla :D

Dette ser ut til å bli endret på i IV, ja. Leste nettopp at noen som hadde spilt det, hadde begynt å sloss med en biker. Bikeren hadde trukket en kniv, og Niko startet å løpe med bikeren løpende etter. Niko så en politimann og løp mot han, og da politimannen oppdaget bikeren med kniven, trakk han pistolen og skjøt han ned. Alt politimannen så var en kar med kniv som jaget en uskyldig mann.

Endret av JulianR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...