Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da San Andreas kom dro jeg på Spaceworld noen få timer etter åpning, og jeg fikk et av de siste eksemplarene de hadde, så regner med at GTA4 går enda kjappere. Jeg får det uansett lagt av av en kompis som jobber i EBGames, så jeg er i alle fall sikret, men hadde jeg ikke vært det hadde jeg vært der ved åpning for å være sikker.

Lenke til kommentar
På release-spill er nettbutikkene ganske like. Prisen på spillet er 479,- på gamezone, pluss flere andre butikker. Tipper det kommer til å koste rundt 600 i butikken. Ser at "pckiosken.no" prøver seg med 700,- for spillet. :p

 

529,- inkl frakt på Platekompaniet.

Angående når de sender det ut så "hvis du har bestilt varer som er lagt ut for forhåndsbestilling, vil disse leveres ved utgivelsesdato."

Endret av mamama
Lenke til kommentar

Det er kommet ny info om multiplayer delen:

 

There are 15 multiplayer game modes in GTA IV. PSM had an opportunity to play 7 of them.

The game modes featured are as follows:

Hangmans NOOSE

Car Jack City

Bomb da Base

Bomb da Base II

Mafia Work

Team Mafia Work

Deathmatch

Team Deathmatch

Turf War

Cops N Crooks

Race

GTA Race

Deal Breaker

Free Roam

(one more)

In Race and GTA Race, the host gets to decide which vehicles are involved, and the number of laps to be played.

In Deathmatch and Team Deathmatch, the host gets to decide the number of pedestrians, the amount of traffic, the intervention of police, and the type of weapons.

The map used in multiplayer is the same map that is used for single player. :cool:

Lenke til kommentar
In Deathmatch and Team Deathmatch, the host gets to decide the number of pedestrians, the amount of traffic, the intervention of police, and the type of weapons.

The map used in multiplayer is the same map that is used for single player. :cool:

 

Dette spillet blir seriøst bare best!

Lenke til kommentar
Noen som vet hva prisen vil ligge på på Eb games og Platekompaniet?

 

Quoter meg selv:

 

529,- inkl frakt på Platekompaniet.

499,- om man ikke kjøper på nett.

Angående når de sender det ut så "hvis du har bestilt varer som er lagt ut for forhåndsbestilling, vil disse leveres ved utgivelsesdato."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...