Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Vi er nok mange her som gleder seg som unger til GTA:IV :D

 

Og tilbake på det med å fly et helikopter til toppen av en skyskraper for å snipe randoms på gata. Det er mye av morroa i GTA det! :) Elsker å stå på taket til lagerbygningen ved kaia i GTA 3/LCS. (Rett ved der hvor man skal levere biler, og rett ved det hoppet som går over 3 trailer vogner. Noen som husker? :D)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi er nok mange her som gleder seg som unger til GTA:IV :D

 

Og tilbake på det med å fly et helikopter til toppen av en skyskraper for å snipe randoms på gata. Det er mye av morroa i GTA det! :) Elsker å stå på taket til lagerbygningen ved kaia i GTA 3/LCS. (Rett ved der hvor man skal levere biler, og rett ved det hoppet som går over 3 trailer vogner. Noen som husker? :D)

Jeg vill ikke akkurat glede meg som en unge men jeg ser frem til det som ett revolusjonerende spill da.

Lenke til kommentar
Vi er nok mange her som gleder seg som unger til GTA:IV :D

 

Og tilbake på det med å fly et helikopter til toppen av en skyskraper for å snipe randoms på gata. Det er mye av morroa i GTA det! :) Elsker å stå på taket til lagerbygningen ved kaia i GTA 3/LCS. (Rett ved der hvor man skal levere biler, og rett ved det hoppet som går over 3 trailer vogner. Noen som husker? :D)

Jeg vill ikke akkurat glede meg som en unge men jeg ser frem til det som ett revolusjonerende spill da.

 

Høres ut som du bryr deg veldig mye.... la være å kjøp spillet med en gang slik at de som gleder seg kan få kjøpt det først!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Haha det blir sikkert nok kopier til oss alle! Rockstar vet at de kommer til å tjene fett. Jeg syns bare det er litt synd at dem ikke lager noe form for Collector's Edition eller lignende, kunne godt tenke meg noe limited utgave med litt ekstra stuff. :)

 

det kommer jo en spesial versjon, med masse stæsj i

Lenke til kommentar
Haha det blir sikkert nok kopier til oss alle! Rockstar vet at de kommer til å tjene fett. Jeg syns bare det er litt synd at dem ikke lager noe form for Collector's Edition eller lignende, kunne godt tenke meg noe limited utgave med litt ekstra stuff. :)

 

Du hadde jo gjort mye research :p

gtaspecial5.jpg

Sweet pakke. Kommer til 360 også! :D

Lenke til kommentar
Haha det blir sikkert nok kopier til oss alle! Rockstar vet at de kommer til å tjene fett. Jeg syns bare det er litt synd at dem ikke lager noe form for Collector's Edition eller lignende, kunne godt tenke meg noe limited utgave med litt ekstra stuff. :)

 

Du hadde jo gjort mye research :p

gtaspecial5.jpg

Sweet pakke. Kommer til 360 også! :D

Owww Maaaaai Gaaawd læzm! Sinnsykt! Nei research hadde jeg nok ikke gjort i det hele tatt (antok at det ikke var noe slikt når det gjaldt GTA). Fantastisk! Takker :)

Lenke til kommentar

Haha, veldig. Den pakken der lommer til å ligge på godt over tusen spenn. Hallo, ser dere hva det er bilde av i det hele tatt? Spill, "bankboks", tilsynelatende i metall, gymbag, soundtrack og bildebok, antageligvis i farger med hard perm og høykvalitetspapir. Hadde det gått an i kjøpe disse varene hver for seg, noe jeg tviler på, så hadde prisen havnet på 1700,- til 2000,-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Haha, veldig. Den pakken der lommer til å ligge på godt over tusen spenn. Hallo, ser dere hva det er bilde av i det hele tatt? Spill, "bankboks", tilsynelatende i metall, gymbag, soundtrack og bildebok, antageligvis i farger med hard perm og høykvalitetspapir. Hadde det gått an i kjøpe disse varene hver for seg, noe jeg tviler på, så hadde prisen havnet på 1700,- til 2000,-

 

vell i USA er det nesten 200kr mer for spesial utgaven...

Lenke til kommentar

Det er noe helt annet. Aleksmyy sa 599,-, så da antok jeg selvsagt det var snakk om norske priser. Hadde spillet kostet 599,- fra utlandet, så hadde det ikke vært noe poeng i å importere siden man kan få spillet til 479,- hos absoluttspill.no. Har du tatt med frakt, toll og moms i regnestykket ditt? Jeg synes fremdeles 699,- høres latterlig lavt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...