Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seriøst GTA IV slår vel WOW vel?

 

Kvalitet forran kvantitet ;)

 

Wow har nok et større salgstall enn hva GTA:IV kommer til å få, men mer enn hele serien til GTA? For WoW har jo flere pakker, så det kan jo liksom ikke sammenlignes. Og det er flere faktorer som gjør at de ikke kan sammenlignes. WoW er et adictive spill for geeks. Game of the year, WoW? NEVAH! (Lest at WoW ødelegger PC gaming salget?)

 

Hvor mange som kjøper WoW pakka som kommer i forrhold til antallet som kjøper GTA:IV har jeg ikke peiling på, men GTA:IV har god sjans når det kommer på Xbox 360, PS3 og PC til slutt. Men en ting er sikkert, GTA:IV kommer til å bli 1000x revolusjonerende enn WoW pakka som kommer, og vil være mye mer orginalt.

 

Serriøst, at du spiller wow og er sosial nok til å være med på et forum overasker meg. Når skal geeksa skjønne at de bare sløser bort tid og penger på et møkka spill?

http://www.break.com/worldofwarcraft/mom-t...-warcraft2.html

:!:

 

Stemmer, bare for at du synes det er et møkkaspill, synes vel alle andre i verden også det. MMOer kan vel være litt addictive, men slik er det da vel ikke for alle^^

 

Men over til GTA. Må si jeg gleder meg veldig mye :o Blir vel så jeg skaffer meg fullHD tv før det kommer også :whistle:

 

Prøver å ikke lese så mye om GTA i grunn, slik at jeg blir litt overrasket når jeg først spiller det^^

Lenke til kommentar
Seriøst GTA IV slår vel WOW vel?

 

Kvalitet forran kvantitet ;)

 

Wow har nok et større salgstall enn hva GTA:IV kommer til å få, men mer enn hele serien til GTA? For WoW har jo flere pakker, så det kan jo liksom ikke sammenlignes. Og det er flere faktorer som gjør at de ikke kan sammenlignes. WoW er et adictive spill for geeks. Game of the year, WoW? NEVAH! (Lest at WoW ødelegger PC gaming salget?)

 

Hvor mange som kjøper WoW pakka som kommer i forrhold til antallet som kjøper GTA:IV har jeg ikke peiling på, men GTA:IV har god sjans når det kommer på Xbox 360, PS3 og PC til slutt. Men en ting er sikkert, GTA:IV kommer til å bli 1000x revolusjonerende enn WoW pakka som kommer, og vil være mye mer orginalt.

 

Serriøst, at du spiller wow og er sosial nok til å være med på et forum overasker meg. Når skal geeksa skjønne at de bare sløser bort tid og penger på et møkka spill?

http://www.break.com/worldofwarcraft/mom-t...-warcraft2.html

:!:

 

Stemmer, bare for at du synes det er et møkkaspill, synes vel alle andre i verden også det. MMOer kan vel være litt addictive, men slik er det da vel ikke for alle^^

 

Men over til GTA. Må si jeg gleder meg veldig mye :o Blir vel så jeg skaffer meg fullHD tv før det kommer også :whistle:

 

Prøver å ikke lese så mye om GTA i grunn, slik at jeg blir litt overrasket når jeg først spiller det^^

Jeg også har bestilt Full HD tv fra komplett.no. Den nyeste samsungen.

Lenke til kommentar

Mye morro lesing:)

Jo mer jeg leser om dette jo mer frister det og drite i nedbetaling av lån og kjøpe PS3:P Tror ikke jeg orker og vente på Pc versjon..

 

Noen som har noen tanker på hvor voldelig dette blir, tenker på mulighet for "tortur" til utpressing osv.? Husker sykt mye oppstyr når Gta 3 kom, men kan nesten virke som om slik ikke sjokkerer like ille lenger..

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal kjøpe meg GTAIv når det kommmer. Er lenge siden sist jeg spilte det da.

 

Er lenge siden noen av oss har spilt GTAIV :roll:

Jeg mener som jeg har sagt tidligere jeg har bare sittet med gameboy color versionen. Den første. Det var det jeg mente Lol. Haha lenge siden man hat spillt GTA IV haha den var god. Spøkefugl du^^

Endret av PhoenixHunter
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Faen, det er så typisk at det kommer rett rundt eksamenstiden.

Burde de ikke tenkte litt på slike ting?

Jeg må faktisk vurdere om jeg skal kjøpe det med en gang det kommer.

Ellers går skolen til kjellvete.

Lenke til kommentar
Faen, det er så typisk at det kommer rett rundt eksamenstiden.

Burde de ikke tenkte litt på slike ting?

Jeg må faktisk vurdere om jeg skal kjøpe det med en gang det kommer.

Ellers går skolen til kjellvete.

 

Flaks for meg at skolen går til helvete uansett :p

 

Lucky bastard...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...