Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er villig til å satse en del penger på at GTA4 blir det mest solgte spillet i 2008. Om det blir Game of the Year er en annen sak. Det sies jo at oppfølgere må prestere bedre enn de andre spillene, men når Super Mario Galaxy klarer det så tror jeg GTA4 ikke blir mye verre.

 

Havner nok godt opp på listene ja, men som vanlig stiller Sims og Wow sterkt. Dessuten kommer Wow med ny exspansion pack, så da kommer vel en stor andel av de 10 millionene som spiller wow til å kjøpe den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jeg sitter og leser om konkurranser og sånt som rockstar arrangerer.

 

De bryr seg KUN om USA!! USA USA USA USA!

 

Se på denne: http://www.xbox.com/en-US/games/g/grandthe...kes/default.htm

 

Four Grand Prizes: Four winners will score a four-day/three-night trip for two to New York City to attend the Xbox LIVE Gold Grand Theft Auto IV Launch Party.

One Hundred First Prizes: Custom Xbox 360 Elite console

Two Thousand Second Prizes: A Rockstar baseball bat

Five Thousand Third Prizes: 500 Microsoft Points

Three Thousand Fourth Prizes: 1000 Microsoft Points

Two Thousand Fifth Prizes: 1600 Microsoft Points

Five Thousand Sixth Prizes: One-month Xbox LIVE Gold subscription

Three Thousand Seventh Prizes: Three-month Xbox LIVE Gold subscription

Two Thousand Eighth Prizes: One-year Xbox LIVE Gold subscription

 

Ser også med denne konkurransen hvor du kan vinne noen genserer.

 

http://www.rockstargames.com/IV/swingerscontest/

 

 

 

Latterlig synes nå jeg.

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
Seriøst GTA IV slår vel WOW vel?

 

Kvalitet forran kvantitet ;)

 

Wow har nok et større salgstall enn hva GTA:IV kommer til å få, men mer enn hele serien til GTA? For WoW har jo flere pakker, så det kan jo liksom ikke sammenlignes. Og det er flere faktorer som gjør at de ikke kan sammenlignes. WoW er et adictive spill for geeks. Game of the year, WoW? NEVAH! (Lest at WoW ødelegger PC gaming salget?)

 

Hvor mange som kjøper WoW pakka som kommer i forrhold til antallet som kjøper GTA:IV har jeg ikke peiling på, men GTA:IV har god sjans når det kommer på Xbox 360, PS3 og PC til slutt. Men en ting er sikkert, GTA:IV kommer til å bli 1000x revolusjonerende enn WoW pakka som kommer, og vil være mye mer orginalt.

 

Serriøst, at du spiller wow og er sosial nok til å være med på et forum overasker meg. Når skal geeksa skjønne at de bare sløser bort tid og penger på et møkka spill?

http://www.break.com/worldofwarcraft/mom-t...-warcraft2.html

Lenke til kommentar

Nja, GTA: San Andreas har solgt mye mer enn WoW på verdensbasis.

 

Fra Wikipedia: "As of September 26, 2007, Grand Theft Auto: San Andreas has sold 20 million units, with 8.6 million of those units being sold in the US."

 

"As of January 22, 2008, World of Warcraft has surpassed 10 million subscribers worldwide, with more than 2 million subscribers in Europe, more than 2.5 million in North America, and about 5.5 million in Asia"

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Ingen tvil om at det er GTA 4 som blir årets største release, tett fulgt av Spore, MGS, og Wrath of the lich king. Forskjellen er jo at sistnevnte er MMO, og derfor koster penger i tillegg, så det er ikke helt samme gate. Blir litt rart å sammenligne pure MMO-spill mot f.eks GTA. Men man skal lete lenge etter siste release som var så stor som det GTA 4 er. Må jo være San Andreas :D

 

Eller, Halo 3 da.. *grøss*

 

Og PhoenixHunter, no disrespect, men jeg har bare inntrykk av at du ordlegger deg litt pussig fra tid til annen. Men som sagt, no disrespect.

Lenke til kommentar
Eller, Halo 3 da.. *grøss*

 

Haha. Det varte jo lenge :p Har en ekkel følelse at det er sånn det er på Xbox Live. Det er perioder med spill, hver gang det kommer et nytt FPS spill som er bra, så går alle over til det. Xbox 360 FPS spilla fra start til 2009: Halo 2, Gears of War, Halo 3, Call of Duty 4, Gears of War 2. Når GeOW2 kommer så tror jeg det blir lite med CoD4 spillere.

 

Men, jeg har tro på at GTA:IV blir den største releasen på LENGE!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...