Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Shit, Sykt kult når han tar å stjeler den bilen. sparker i vindue. På traileren" dilettante..

 

GLEDER MEG SYKT Edit: + Den bilen som man kan kjøpe til 39 000 $ Den grå..

 

 

Finner ikke den traileren?? :ermm:

Gå på Goods & Services øverst på siden så finner du den. Den heter Dilettante ;) Endret av Stangern
Lenke til kommentar
Shit, Sykt kult når han tar å stjeler den bilen. sparker i vindue. På traileren" dilettante..

 

GLEDER MEG SYKT Edit: + Den bilen som man kan kjøpe til 39 000 $ Den grå..

 

 

Finner ikke den traileren?? :ermm:

Gå på Goods & Services øverst på siden så finner du den. Den heter Dilettante ;)

 

Fant den! Bare en pokkers stygg versjon av Toyota Prius :p

Lenke til kommentar

Om dere har problemer med å finne de nye oppdateringene (som f.eks. Dilettante videoen

 

Trykk på updates nede til høyre , da kommer du til denne siden, hvor alle oppdateringer står oppført etter dato.

 

Og hold et øye med den siden, ettersom at rockstar har sagt overfor planetgta at slike oppdateringer vil komme regelmessig fram til release.

 

Btw, ikke glem: Bad + Good = Better for everyone!

Endret av Eremal
Lenke til kommentar
# GTA IV has a wider variety of mission types. The missions are more difficult than in previous games.

 

Gah. New Model Army har jeg fremdeles ikke fått til. Eller, jeg ga opp for leeenge siden.

 

New Model Army var hinsides vanskelig da.. Tror ikke de referer til det oppdraget når de sier "previous games".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...