Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der ja, hvorfor må de gjemme den såpass? Er det ikke nok å ha en mappe i spillmappa med savegames, fatter ikke hvorfor de må gjøre det met mulig innviklet. Men uansett, nå er iallefall savegamene sikret.

Edit. Spillet nekter å finne savegamen også, flyttet over os'et fra en samme disk som spillet til en annen disk. Når jeg kjøerer benchmark lagerer den benchmarkfila på riktig disk, men ikke snakk om at den vil finne savegamene. Tror jeg har copy pasta mappa til alle mappene under documents and settings nå, men fortsatt samme greia. Blir skuffa om jeg må begynne på nytt igjen.

Endret av Brian
Lenke til kommentar
På 360, er det noen achivements som ikke er mulig å få etter du har rundet spillet?

Nei, personer som kan dø o.l. er ikke achievements eller har noe med % å gjøre.

Grindet achievements her om dagen. Har bare multiplayer og et singelplayer achievement igjen. (Liberty city minute) =)

Et achievement som kan være vanskelig å få utenom story er 'Warm Coffee: Successfully date a girl to be invited into her house.'

Lenke til kommentar
Et achievement som kan være vanskelig å få utenom story er 'Warm Coffee: Successfully date a girl to be invited into her house.'

Neida, det er jo bare å gå på internettkafeen og trykke date på alle jentene som er der.

Jeg fikk faktisk ikke en eneste date på den måten. Alle sa nei

Lenke til kommentar

Neida, det er jo bare å gå på internettkafeen og trykke date på alle jentene som er der.

Jeg fikk faktisk ikke en eneste date på den måten. Alle sa nei

Du må være uten dame mens du gjør der. LawChick sa ja til meg etter jeg hadde runde spillet.

Lenke til kommentar

Hey, har GTA IV på PC og er storfornøyd. Men mener spillet kunne vært litt lenger... Uansett jeg har blitt ferdig med storyen + kjørt rundt for å prøve å finne ting å gjøre og har begynt å gjøre sånne venne greier (møte folk på gata og få mission) + assasin etc.

Men fortsatt så er jeg under 70% i spillet, så da lurer jeg på hvilke andre ting er det man kan gjøre i liberty city? (annet enn skyte duer, gjøre stunt jumps etc)? Altså er det noen flere oppdrag?

Lenke til kommentar
Hey, har GTA IV på PC og er storfornøyd. Men mener spillet kunne vært litt lenger... Uansett jeg har blitt ferdig med storyen + kjørt rundt for å prøve å finne ting å gjøre og har begynt å gjøre sånne venne greier (møte folk på gata og få mission) + assasin etc.

Men fortsatt så er jeg under 70% i spillet, så da lurer jeg på hvilke andre ting er det man kan gjøre i liberty city? (annet enn skyte duer, gjøre stunt jumps etc)? Altså er det noen flere oppdrag?

Her har du 100% Checklist.

Det tar sin tid

Lenke til kommentar
Hvordan sjekker man hvilken versjon av spillet man har? (pc?) Vil sjekke om spillet faktisk ble patcha da jeg kjørte patchen

Bare se i readme.txt i C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV.

Noen som vet hva noe av dette betyr? Prover a lage drift bil med a redigere handling.txt. Har fatt bilen til a veie mye ved a redigere "mass", men ellers har bilen bare blitt fu**ed.

name	   mass	drag  boy  centreofmass		  transmission		 	brakes		 steer	wheel-traction	   			suspension									damage   			seat val	 	mflags	  hflags			anim

Og det funker a redigere ped.dat til..

COP 
Hate CIVFEMALE
Respect GANG1 GANG2 GANG3 GANG4 GANG5 GANG6 GANG7 GANG8 GANG9 GANG10

Endret av Zonked223
Lenke til kommentar

Er på Final Interview. Men problemet mitt er at jeg har rett å slett ikke penger til dress. Først prøvde jeg og kjøpe forskjellige dresstyper, men ingen av dem ble vist "godkjent". Så nå som jeg kanskje tror jeg har funnet den rette har jeg ikke penger. Hva skal jeg gjøre? Vil ta en evighet og ta penger fra sivilister.

Lenke til kommentar
Er på Final Interview. Men problemet mitt er at jeg har rett å slett ikke penger til dress. Først prøvde jeg og kjøpe forskjellige dresstyper, men ingen av dem ble vist "godkjent". Så nå som jeg kanskje tror jeg har funnet den rette har jeg ikke penger. Hva skal jeg gjøre? Vil ta en evighet og ta penger fra sivilister.

Hva er det du kan bruke penger på egentlig? Sitter her mer godt over 300000 og har kjøpt haugevis av våpen og klær. Vet ikke mer jeg skal bruke pengene på. Biler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...