Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beste måten å tene penger på etter oppdragene er å levere bilar til Stevie, du får sikkert 2-300 000 på dei oppdragene.

 

Kniv kan du kjøpe av Jacob, finne tilfeldig i eit smug eller ta frå ein person på gata med kniv. Den russiske mafia har ein del folk med knivar.

Lenke til kommentar

Men når man har 100% complete, er det noen mulighet å få tak i større beløp da? Ikke de 10-erne man plukker opp etter de man knerter.

 

Og for å kunne kjøpe ting av Jacob må man ha 75% like, for å kunne ringe han og be om den trillende våpensjappa, right?

 

BTW; Når er første gang man møter på Francis McReary? Jeg møtte på ham på sydspissen av midtøya, da unknown character sendte en melding. Dette var før jeg gjorde det første oppdraget for Playboy X, og synes det var litt merkelig at Niko kjente Francis når det var første gang jeg møtte ham :p

På den annen side, så har han jo en høyere og offentlig stilling, da..

Endret av Konnis
Lenke til kommentar

Sjokk. Infernusen min stod ikke lenger utenfor leiligheten i Alderney. Jeg tenker bare at ved et uhell har en gal tulling kommet borti bilen slik at den har havnet litt utenfor parkeringsfeltet, og dermed forsvunnet idet jeg kommer tilbake for å lagre spillet etter en haug med ærend for mafiaen. Hva faen. Har noen andre opplevd dette?

 

Har noen ellers prøvd...

 

å sprenge både Francis og Derrick med rakett hvor dilemmaet står mellom å skyte enten den ene eller andre med skarprifle?

 

Lenke til kommentar
Sjokk. Infernusen min stod ikke lenger utenfor leiligheten i Alderney. Jeg tenker bare at ved et uhell har en gal tulling kommet borti bilen slik at den har havnet litt utenfor parkeringsfeltet, og dermed forsvunnet idet jeg kommer tilbake for å lagre spillet etter en haug med ærend for mafiaen. Hva faen. Har noen andre opplevd dette?

Politiet og spesielt taxisjåførene er ikkje så snille med bilane på parkeringsplassen. Ein liten dult så er det bye bye car.

Lenke til kommentar

sliter litt her nå, gutta..

 

Har snakka med Francis og holder på med oppdraget "Final Interview...". Har lagt inn søknad på nettsiden til Goldberg (hvis han heter det), har dress osv, men tror jeg gikk glipp av en viktig samtale. Akkurat da jeg hadde lagt inn søknad ringte Francis (tror jeg), men jeg var så uheldig å trykke på en knapp som avslutta hele samtalen. Hva gjør jeg? Har ringt "Lawyers", men får ingen respons. Har prøvd å ringe Francis og (forøvrig alle andre også), men får ingen reaksjon

Lenke til kommentar
Jeg har mistet både Infernus og Turismo... Har funnet nye nå da :)

 

Angående spoileren, Nuust, hørtes festlig ut, men jeg var aldri i tvil om hvem jeg skulle drepe...

 

Tja...

 

 

det varierer jo mellom meningene til hver av oss hvem som bør fjernes - synd en av valgene går til at man ikke får gjort ferdig alle oppdragene til Francis?

 

Lenke til kommentar

Så det var noen som hadde problemer med å finne kniv etc. hvis de har greid å bytte bort kniven. Dette "kartet" over hele LC har hjulpet meg mye på dette området. Søk etter det du vil finne i byen, eller finn det i menyen til høyre.

 

Kart over Liberty City

 

TIPS: Hvis du skal finne en kniv, anbefaler jeg den som befinner seg på Charge Island, den lille øya mellom Broker og Algonquin og rett under Bohan. Noen av knivene kan være veldig vanskelige å finne, men denne ligger midt på veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...