iNtensimilla Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Trodde alle var ferdige for lenge siden, jeg Ble ferdig for lenge siden, la fra meg singleplayer opplegget når jeg ble ferdig med story, men har plukket opp singleplayer igjen for å gjøre sidemissions Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Sidemissions er kjedelig. De er som main story, bare uten historie. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg syns det er fett jeg. Leke assassin, leke snut, leke bil tyv osv.. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 24. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2008 I sted når jeg gjorde politioppdrag, stod det at jeg hadde blitt en 'vigilante'. Hvilke fordeler har jeg da? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2008 Big WTF! Handler om ting etter slutten: Kate døde jo da jeg valgte å drepe Dimitri. Så hvordan i alle verdens huleste granskoger ringte hun meg nå (som Unknown Caller) etter jeg var ferdig med historien? Jeg så hun dø, og jeg så hun på date for noen minutter siden. WTF?! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 24. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2008 Big WTF! Handler om ting etter slutten: Kate døde jo da jeg valgte å drepe Dimitri. Så hvordan i alle verdens huleste granskoger ringte hun meg nå (som Unknown Caller) etter jeg var ferdig med historien? Jeg så hun dø, og jeg så hun på date for noen minutter siden. WTF?! Er en bug tenker jeg.. Sjekk link Flere som merket det.. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 På den minste øya viser det "garage", men det går jo ikke ann å gjøre noe der? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Er bare der du leverer bilene til Stevie. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Nå er jeg på 81%! w00t! Har alle de 20 billøpene igjen, huff, jeg har alltid hatet racing i alle GTA spill. Har også ca 20 biler igjen for Stevie, 197 duer og en del hopp. Stress. Lenke til kommentar
storkers Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Nå er jeg på 81%! w00t!Har alle de 20 billøpene igjen, huff, jeg har alltid hatet racing i alle GTA spill. Har også ca 20 biler igjen for Stevie, 197 duer og en del hopp. Stress. jess det er fuking stress ja,du finner guide til pidgeons å stuntan på youtube- Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 I sted når jeg gjorde politioppdrag, stod det at jeg hadde blitt en 'vigilante'. Hvilke fordeler har jeg da? bump Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Du "blir" ikkje vigilante, det er oppdragene i politibilen som er vigilante. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Trodde alle var ferdige for lenge siden, jeg La vekk spillet når EM startet, har enda ikke spilt noe. Ikke fordi spillet ikke var bra, men hypen tok liksom litt av støyten. Men nå er jeg ferdig med sommerjobben, så får vel fyre det opp en natt Tror ikke jeg var kommet lenger enn til andreøya. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Har bare spilt det i 3-4 timer, jeg. Ja, det er en skam, men Call of Duty og MGS4 stjeler for mye PS3-tid Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Lakus nærmer seg 100% *GLIS* Mangler: 175 Flying Rats 44 Hopp 20 Billøp Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Der var endelig PS3en tilbake fra nesten to måneders reperasjon. Har satt av natten til GTA IV spilling Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Grattis, skulle önske jeg var der du er. Alt er trist og grått når man er lei av GTA IV :/ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Lakus nærmer seg 100% *GLIS* Mangler: 175 Flying Rats Utrolig hva folk får seg til å gjøre bare for at det skal stå 100% Skyte duer gidder jeg ikke, men resten av sideoppdragene kan det tenkes at jeg tester ut. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Sikkert spurt om før, men.. Hvordan.. uhm, funker horene? Hva skal man gjøre? Hadde vært morsomt å teste. (Må nevne at jeg kun har spilt i fire timer, er på første øya og har nettopp drept... Vlad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå