aspic Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Hahah.. Eg såg ein tilhengar for posten i Liberty City. På sida var det dekorert med: Apha Mail. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Morsom og irriterende episode: Jeg liker å ha en politibil stående på parkeringsplassen min, fordi hvis jeg bare skal cruise litt er det greit med sirene osv. En gang jeg kom til safehouse derimot var det en politimann som syntes det var en dårlig idé. Han var tydeligvis en patruljeredne politimann og hadde nettopp arrester en kar, sikkert langer eller no, siden han var politi og så en politibil tenkte han sikkert at han bare kunne ta den. Altså en politimann stjal bilen min! Noe lignende skjedde med meg. Gikk ut av safehouset mitt , og hadde tenkt å gjøre noen politioppdrag. Tok derfor en politibil og kjørte litt før jeg så meg tilbake. Da hadde politimannen, desperat etter å ha noe å kjøre etter meg med, tatt comet'n som jeg hadde parkert utenfor huset. Ble så jeg loadet. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Kvifor ikkje drepe jævln istadenfor?! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Kan jo skade bilen da Lenke til kommentar
mopani Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Noen som veit om et bra sloss sted? Hvor det er lite snut og masse folk? Btw, jeg har ikke sett mye til gjenger og slikt.. Noen som veit hvor de er hen? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Hvis du gjør politioppdrag møter du på noen gjenger. Og hvis du assassin-oppdragene. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Noen som veit om et bra sloss sted? Hvor det er lite snut og masse folk? Btw, jeg har ikke sett mye til gjenger og slikt.. Noen som veit hvor de er hen? Happiness island og helitours stedet er greie steder å "streetfighte". Lett å ta "Finish Him" achievmentet der Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Hvor langt har folk kommet nå? De fleste ferdig med det? Jeg er ikke ferdig med historien en gang.. Er på 50% ca. [quote]Kommet til oppdraga med homsen![/quote] Endret 14. juni 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Hehe hadde en lignende hendelse. Kapra en politibil og så ser jeg den ene politimannen løper inn i motorsykkelbutikken og stjeler en Nrg. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Finnes det noen dato for utgivelsen av pc versjonen? Endret 15. juni 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Finnes det noen dato for utgivelsen av pc versjonen? nei, ingen dato er kunngjort. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Hey, sikkert nevnt tidligere, men kommer det på PC? hvis det gjør, når? EDIT: jammen sto det ikke rett over Endret 15. juni 2008 av Blaxtro Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Og jammen har det ikke stått i sticky en stund... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Det ligg ein klistra/sticky tråd i toppen av GTA-kategorien, alt PC-snakk samles der. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Noen som vet hva duen med rødt lys rundt seg skal være godt for? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 De finnes 200 stykk. Du skal skyte alle for å bevise at du har vært på alle mulige hemmelige plasser i byen. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 De finnes 200 stykk. Du skal skyte alle for å bevise at du har vært på alle mulige hemmelige plasser i byen. Da så. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Kjører det tog rundt i byen? Jeg har aldri sett noen, og det er jo rart om skinnene bare er til pynt. Det står sikkert et sted her i tråden, men jeg gidder ikke lese igjennom 246 sider. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Kjører det tog rundt i byen? Jeg har aldri sett noen, og det er jo rart om skinnene bare er til pynt. Det står sikkert et sted her i tråden, men jeg gidder ikke lese igjennom 246 sider. Jupp ,er t-bane. Og følger med kart over t-banesystemet i coveret. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg har sett t-banen, men kjører ikke de bare under bakken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå