Keiseren av Grønland Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Sant det der med at dukkinga i Uncharted er best. Skuffende dårlig i GTA4. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Hei igjen, har et lite spørsmål om og få 100% Har tittet litt og sånt, f.eks når du skal drepe Gerry eller Francis. Hvis du dreper Francis får du jo noen flerem issions fra Garry fra fengselet, men hvis man dreper Garry får man jo ikke de to siste missionene, kan man 100% uansett? Er det ikkje Francis eller Derrick ein kan velga mellom då? Hei igjen, har et lite spørsmål om og få 100% Har tittet litt og sånt, f.eks når du skal drepe Gerry eller Francis. Hvis du dreper Francis får du jo noen flerem issions fra Garry fra fengselet, men hvis man dreper Garry får man jo ikke de to siste missionene, kan man 100% uansett? Er det ikkje Francis eller Derrick ein kan velga mellom då? Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Most wanted lista, må man ta alle på engang eller? Hver gang jeg loader en save så er det ei liste på 10 stykk der, uansett hvor mange jeg har drept. Og ingen som er merket i rødt lengre. Glem dette, jeg som rota. Fant plutselig ut at det var egen most wanted liste for hver øy. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 http://www.gamesradar.com/f/naked-gun-intr...606103058468042 Hahaha, fantastisk! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) lei tendens til å løpe rundt det han skal gjemme seg bak og "gjemme" seg med ryggen til fiendene. I Uncharted fungerer dette 100 ganger bedre! Det har jeg hatt problem med kanskje 2 ganger, kanskje det ligger på spilleren. Nico kan da ikke gjøre alt automatisk. Det har skjedd flere ganger til meg. Greit nok at det ikke skal skje automatisk, men når jeg står rett med en vegg vil jeg da ikke at han skal runde hjørnet og stille seg der automatisk. Endret 8. juni 2008 av qweac Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 De burde laget det slik som de har gjort i Army Of Two, fungerer utmerket fordi det er så enkelt som at de ikke har gjort deknings systemet ''Magnetisk''. Håper bare for all del at de ikke gjør samme tabben i MGS4 .. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 lei tendens til å løpe rundt det han skal gjemme seg bak og "gjemme" seg med ryggen til fiendene. I Uncharted fungerer dette 100 ganger bedre! Det har jeg hatt problem med kanskje 2 ganger, kanskje det ligger på spilleren. Nico kan da ikke gjøre alt automatisk. Det har skjedd flere ganger til meg. Greit nok at det ikke skal skje automatisk, men når jeg står rett med en vegg vil jeg da ikke at han skal runde hjørnet og stille seg der automatisk. Eg droppa heile gjemmesystemet ganske kjapt. Mykje lettare å spele utan. Som i så mange andre spel kan du sikte, bevege deg rundt eit hjørne og få klar sikt på ein fiende utan at han reagerer i det heile tatt. Då har eg full presisjon på siktet (bruker ikkje auto-aim) og det går stort sett 1-2 skot per person. Lenke til kommentar
Ist3 Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Trenger hjelp! Holder på med SMS bilene jeg skal gi Stevie. Akkurat nå skal jeg hente en PMP 600 som skal være nede ved "The Exchange" Nederste grønne punkt på 2 øya (I midten) skal den være, men finner den aldri. Noen som vet hvor? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Her skal du sjå det ganske greit: http://www.k-netsystems.net/games/video/LXD72CcZYzA Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Det er en dame som setter seg i bilen og begynner å kjøre når du nærmer deg, mener jeg å huske. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Kan man spilel party mode alene slik at man tåler mer? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Ja. Bare å starte på nytt og ikke invite noen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Brukte dekningsystemet aktivt, jeg Så kan jeg blindskyte... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Nå blir jeg deppa av GTA, er 34% ferdig og kommer ikke videre. Alle har vanskelige biljaktsoppdrag som jeg ikke klarer. Skulle ønske vanskelighetsgraden minsket jo flere ganger du ikke klarte det. I GTA3 var det en kode for å sakne tiden, er det noe sånt som kan hjelpe til gta4? Dwayne, Packie, Francis og alle gir meg biljakter nå. Jeg gir nesten opp, synes det er vanskelig å kjøre bil i spillet av typen biljakter og slikt. Lenke til kommentar
storkers Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Nå blir jeg deppa av GTA, er 34% ferdig og kommer ikke videre. Alle har vanskelige biljaktsoppdrag som jeg ikke klarer. Skulle ønske vanskelighetsgraden minsket jo flere ganger du ikke klarte det. I GTA3 var det en kode for å sakne tiden, er det noe sånt som kan hjelpe til gta4? Dwayne, Packie, Francis og alle gir meg biljakter nå. Jeg gir nesten opp, synes det er vanskelig å kjøre bil i spillet av typen biljakter og slikt. ikke gi opp!!! ser på meg selv som en under gjennomsnitts spiller men kom gjenna main story iaffal til slutt, fårdet om jeg hadde lyst å ete stikka og kjyle plata ti %#"¤ av og til Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Ja, det er bare å stå på, man klarer det ettehvert! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Noen andre enn meg som sliter med at sist savegame aldri blir lastet? Får fint lagret, men er irriterendes å hele tiden starte spillet, vente på at loadingen skal blir ferdig for så å måtte laste siste savegame. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Skjedde litt i byrjinga med meg, men har gitt seg no. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Jo! Det er grenser for hvor mange ganger jeg gidder å prøve samme oppdraget. Jeg har isteden tatt alle småoppdrag jeg klarer. Kjøre varer for LittleJacob osv. Jeg synes fysikkmotoren i spillet gjør jaktene vanskelige, spesielt i svingene. Så er det et helvete å skyte ut av bilen samtidig som du skal kjøre den. Jeg opplever at GTA er sært vanskelig for sånne som meg, som ikke har kjøpt et eneste bilspill i sin 15 år lange spillkarriere. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Bilene i GTA vil ikke svinge mens man bremser... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå