Captain Slow Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Helt nord på tredje øya. Ligner ikke på huset som var med i 3'ern da. angående slutten: Tror jeg tok "rett" valg, heller Kate enn Roman Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Slutten Kate blir så sur at hun bryter kontakten med deg hvis du velger deal. Jeg valgte revenge Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Selv om jeg har kommet kort har sikkert ikke alle kommet like langt så setter dette i spoiler vi snakker rundt 10%: Er det mulig å kvitte seg med Michelle? Det er så utrolig tydelig at hun er politi og jeg vil ikke få trøbbel med folka bare på grunn av hun. Og er det mulig og få en substitute? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 @ G.Julius Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor michelle kan du ikke kvitte deg med, og du har rett i at hun er politi. rundt 20-30 % får du vite at hun er politi, og det er en del av storien, men siden hun liker deg er det ikke så farlig, hun kommer aldri til å gjøre deg noe... Har ikke hatt noen problemer med henne... Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) dessverre kan du ikke gjøre noe for å kvitte deg med henne der du er nå. Men du kan trøste deg med at det vil løse seg av selv senere Noen var før meg, cHilfiger har rett. Endret 3. juni 2008 av hawaii2k Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Angående frihetsgudinnen. Er det et hjerte som banker inne der? På toppen av den stigen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Korrekt, skumle saker. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Ja, det må jeg si Er det noe spesielt jeg kan gjøre i fengselet? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Selv om jeg har kommet kort har sikkert ikke alle kommet like langt så setter dette i spoiler vi snakker rundt 10%: Er det mulig å kvitte seg med Michelle? Det er så utrolig tydelig at hun er politi og jeg vil ikke få trøbbel med folka bare på grunn av hun. Og er det mulig og få en substitute? Du kvitter deg med henne, senere i historien. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Ja, takk for svar, men alle trenger ikke svare. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Hihi, så nettopp en politimann som skjøt og drepte en person, etterpå mumler han "Oh my god what have i done.." mens han veiver litt med armene :!: Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Har gått forbi en politi mann så sa han "There is nothing so fun as beating civilans". Hørte også en purk si "Nice! A credit card" når han arresterte en person. Lenke til kommentar
xelA Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Når vi først snakker om hva politiet sier, så er det mye rart de finner på når de arresterer folk.. En gang hørte jeg politimannen si: "Are these creditcards yours?". De prater også om at de finner narkotika og våpen på folk de arresterer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Det er lagt ned veldig mykje arbeid i GTA IV, synd det går så fort å runde det. Det er masse artige småting du kjem borti. Som fleire har skrive om, berre å stå og sjå på trafikken ei stund så blir det reine krigssonen. Folk går og prater med seg sjølv om alt mogeleg. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Trikset er jo å nyte spillet for alt det er verdt, samtidig som man koser seg igjennom mainstory litt nå og da Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Trikset er jo å nyte spillet for alt det er verdt, samtidig som man koser seg igjennom mainstory litt nå og da Er akkurat slik eg gjer det. Eg kjøpte spelet på release, men er berre kome rundt 50%. Har dog ikkje spelt noko særleg dei siste vekene, veret, eksamenar osv. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Kom en ganster bort til bilen min, og åpna døra... idet han skulle til å slå meg skrek han bare " oh no it's him" og løp som bare f! Det er morsomt! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Haha! Eg kom just ut av eit safehouse og var på utkikk etter mulig bil. I eit kryss stopper ein annan bil med to personar. Eg skal bort å stele bilen i det eg ser ei hore er på veg bort til dei. "Haha, trekant!" flirer eg. Neida, den gong ei. Hora tar sidemannen, kastar han realt på trynet ned i asfalten, og set seg fint inn i bilen. Saman køyrer dei mot soloppgangen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Så romantisk! Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Spørsmål angående "Catch the wave" Er det en spesiell taktikk som funker? Phil styrter jo inn i lageret så fort som fankert og dør nesten med en gang. Meget irriterende etter en lang kjøretur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå